[Ratkaistu] joomlasivuston siirtotyö domanilta A domainille B

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
13.10.2014 17:02 - 16.10.2014 17:50 #7302 : AditusPelvis
AditusPelvis loi aiheen: [Ratkaistu] joomlasivuston siirtotyö domanilta A domainille B
Olen tehnyt eräälle yhdistykselle uusia kotisivuja omalla henkilökohtaisella domainillani tarkoituksena siirtää valmiit sivut tuon yhdistyksen domanille. Elämäni ensimmäinen siirto meni mönkään ja pitäisi uusia tällä kertaa onnistuneesti, sillä sivut halutaan käyttöön pikaisesti.

Yhdistyksemme kohtuulliseksi ajateltu palkkio luvassa henkilölle, joka tuon sivuston osaisi siirtää paikoilleen.

Riittää siis sivujen siirto. Sivusto vaatii vielä erilaisten asetusten suhteen viimeistelytöitä mutta hoidan ne itse.
Last Edit: 16.10.2014 17:50 : quietFinn. Syy: Lisätty [Ratkaistu] aihe-kenttään

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
14.10.2014 01:33 #7306 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: joomlasivuston siirtotyö domanilta A domainille B
Palveluhakemisto on myös käytössä, jos haluat

Voitko antaa myös jotain tietoja, että he voisivat olla yhteydessä?

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
14.10.2014 04:20 #7307 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: joomlasivuston siirtotyö domanilta A domainille B
Voit kuten Mortti ehdottaa, katsoa Palveluhakemistosta ja valita useasta alan ammattilaisesta. Voit ottaa myös minuun suoraan yhteyttä sähköpostilla Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Olemme erikoistuneet pienten yhdistysten palveluun.

Kun pyydät tarjouksia niin kerro missä muodossa varmuuskopio on. Helpoiten siirto tapahtuu Akeeban backup-komponentilla tehdyllä varmuuskopiolla, siitä löytyy jopa ohjeet tältä sivustolta: Varmuuskopiointi . Akeeballa tehdyllä varmuuskopiolla voidaan sivusto myös siirtää toiselle palvelimella ja tietysti kuten nimikin kertoo varmuuskopioida.

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mortti

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
14.10.2014 11:49 #7309 : AditusPelvis
AditusPelvis vastasi aiheeseen: joomlasivuston siirtotyö domanilta A domainille B
Palveluita tarjoavien firmojen suhteen on se ongelma, että kyse on enempi rahasta, kuin avusta. Vaikka itse ilmaiseksi Mielentaide ry:n toimintaa olen kohta 10v ollut mukana pyörittämässä lähestulkoon yksin, niin toki on palkkio luvassa mutta ei mitään hirveen älyttömiä summia. Etsinkin mieluiten heppua, joka ei duunaa minkään yrityksen kautta vaan hoitaa ton ihan itsekseen auttamismielialalla, josta sitten saa palkkion. Niin ikään tämä heppu tekee vain pyydetyn ja vaikka havaitsisikin vikoja ohjelmistossa, niin niitä ei tule korjata ellei erikseen sovita. En minäkään ihan kädetön ole mutta yhdistyksemme tj:nä olen tällä hetkellä sidottu ensi vuoden talousarvion ja toiminnan suunnitteluun ts. en jaksa keskittyä tohon siirtotyöhön riittävästi ku ei ole aikaa.

Varmuuskopiointeja järkkääntyy Cpaneelin kautta ja myös Akeebasta. Lisätietoja annan sille "hepulle", kun sellainen löytyy. Itseään voi tarjota sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
14.10.2014 16:09 #7312 : AditusPelvis
AditusPelvis vastasi aiheeseen: joomlasivuston siirtotyö domanilta A domainille B

JiiKoo kirjoitti: Helpoiten siirto tapahtuu Akeeban backup-komponentilla tehdyllä varmuuskopiolla, siitä löytyy jopa ohjeet tältä sivustolta: Varmuuskopiointi . Akeeballa tehdyllä varmuuskopiolla voidaan sivusto myös siirtää toiselle palvelimella ja tietysti kuten nimikin kertoo varmuuskopioida.


Ohjeet on helpot ja osaisin varmaankin tuon tehdäkin. Ongelma vaan siinä, että mun nupissa ei löydy rauhaisaa hetkeä tuo tehdä eli liikaa muita kiireitä ja kiire + lukihäiriö = riski.

Olis pitänyt alkujaan saada näin hyvät ohjeet; sen sijaan sain huonot muualta ja mönkään meni.

Tarvitsisin tän viikon aikana ton siirron, joten pistäkäähän mulle sähköpostiin voisko joku auttaa tekemään sen. Tietokanta pitäisi myös siirtää luonnollisesti tai siis saada toimimaan siirroksen kanssa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
16.10.2014 17:13 #7319 : AditusPelvis
AditusPelvis vastasi aiheeseen: joomlasivuston siirtotyö domanilta A domainille B
Kiitoksia paljouksia teille, jotka siirtoapua tarjositte. Yhden teistä valitsin ja onnillinen loppu tällekin tarinalla saatiin :cheer:

Asian voi pistää ratkaistuksi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.047 sekuntia