JEvents suomennokset ajantasalla

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
19.08.2015 10:03 #7992 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera loi aiheen: JEvents suomennokset ajantasalla
Anteeksi pyyntöni suomalaisille JEvents-käyttäjille, minulla ei ole pariin vuoteen ollut aikaa tai energiaa ylläpitää JEventsin ja sen lisäosin suomennoksia.

Kulutin viime viikonlopun noiden päivitysten loppuun saattamiseen ja päivittämiseen. Tein myös käännösten yhdenmukaistamista ja laadunvarmistusta.

JEvents ydin komponentin ja ilmaisten lisäosien käännökset ovat kokoajan olleet vain päivitystä vailla. Bronze-tason lisäosat ovat myös olleet suurinpiirtein kuosissa mutta Silver- ja Gold-tasojen lisäosien käännökset eivät ole kaikilta osin koskaan valmistuneet ennen tätä.

Lisäksi varoitan, että siinä missä itse sivustoilla käyttämieni Locations (Tapahtumapaikat), RSVP Pro, Standard Images and Files, Agenda and minutes ym. lisäosien käännökset ovat varmasti kelvollisia, en käytä esimerkiksi People (Voimavarat) lisäosaa tai kolmannen osapuolen integrointeja (JomSocial, Virtuemart, CB) joten niiden käännökset voivat olla melko huonojakin.

Kääntäminen tehdään nykyään Transifexissä joten suomenkielen pakettien pitäisi sieltä lipua ihan automaattisesti jakeluun lähipäivien/-viikkojen aikana.

P.S. JEvents 3.4 yksinoman 3-sarjan Joomlalle ilmestyy pian (RC5 menossa) ja parantaa esim. tapahtumien julkisesta liittymästä muokkaamisen ja kalenteriruudukon perusulkoasua todella paljon.

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.08.2015 20:19 #7999 : VNiemi
VNiemi vastasi aiheeseen: JEvents suomennokset ajantasalla
Hienoa. Tein aikanaan tämän päivityksen ajan tasalle (pois lukien jotkin lisäosat, joista minulla ei ollut mitään tietoa), mutten ole vähään aikaan enää käyttänyt JEventsiä mikä teki käännösten päivittämisestä vähän hankalaa... Nyt minun ei enää tarvitse murehtia siitä. Kiitokset siitä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.031 sekuntia