Muutama kysymys p8pbb bridge foorumista

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
13.09.2015 20:49 #8029 : AditusPelvis
AditusPelvis loi aiheen: Muutama kysymys p8pbb bridge foorumista
Löytyykö tähän suomen kielitiedostoa?

Onko kellään asennettuna; näyttääkö sen ylläpitopuoli samalta, kuin phpBB3:ssa?

Asentuuko joomlan valikkoon kuten kunenakin?

Voiko tässä foorumissa käyttää phpBB3:n ulkoasuja?

Kun tuon ostaa maksaen 59€, niin käsittääkö se maksu pysyvän lisenssin vai määräaikaisen esim. vuoden voimassa?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
14.09.2015 06:38 - 14.09.2015 06:40 #8030 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: Muutama kysymys p8pbb bridge foorumista
Suomennoksesta en osaa valitettavasti sanoa mitään. Näyttäisi olevan vuoden lisenssi.
"The price includes 1 year non-recurrent subscription. Support, downloads of product addons and new versions will be available within subscription period."

Suosittelen ennen aennusta/tilausta lukemaan tarkasti siltauksen vaatimukset (Requirements): https://alterbrains.com/joomla-extensions/communication/p8pbb-bridge

Palvelimelle asetuista vaatimuksista suosittelen kysymään omalta palveluntarjoajaltasi, ellet itse ole jostain asiasta varma.

PS. Rocketthemen sivupohjien käyttäjiä kiinnostaa tämä lause:
"phpBB 3.1 doesn't work with Gantry5 Joomla templates."

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi
Last Edit: 14.09.2015 06:40 : JiiKoo.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
16.09.2015 15:26 #8034 : AditusPelvis
AditusPelvis vastasi aiheeseen: Muutama kysymys p8pbb bridge foorumista
Mulla on palvelimella useita vuokralaisia, jotka käyttää sivustoillaan normaaleita phpBB3 foorumisovelluksia, joten ei tuossakaan siltaavassa mitään poikkeavaa ole. Enkä kysynyt palvelinvaatimuksista vaan ylipäätään ajattelin, jos täällä jollain on tuollainen ja saan arvokasta ensikäden tietoa. Mä en yleensä noihin maksullisiin lisensseihin luota, sillä olen pari ostanut ja en koskaan saanut niitä toimimaan kunnolla.

Kunena on ollut yli vuoden enkä ole saanut sitäkään toimimaan, kuten haluaisin. Mun sydän on enempi noiden phpBB3 foorumeissa. Tokihan voisin sellaisenkin asentaa joomlan sivuun toimimaan, jonka sitten linkittäisin joomlasivuille mutta tahtoisin yhtenäisen kirjautumisen joomlan ja foorumin suhteen. Voisin tosin kysellä phpBB3 suomen tukifoorumilta, olisko heillä ideaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.10.2015 01:40 #8058 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Muutama kysymys p8pbb bridge foorumista

AditusPelvis kirjoitti: Kunena on ollut yli vuoden enkä ole saanut sitäkään toimimaan, kuten haluaisin.

Oletko esittänyt "vaatimuksesi" myös www.kunena.org/forum/index sivustolla, jossa kehittäjät ovat, vai jupisetko itseksesi? :)
Mikä on hukassa? Voin välittää mielipiteesi ja kysymyksesi suoraan kehittäjille(tiimi), kun kerkiän?

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
03.10.2015 17:43 #8064 : AditusPelvis
AditusPelvis vastasi aiheeseen: Muutama kysymys p8pbb bridge foorumista

Mortti kirjoitti:

AditusPelvis kirjoitti: Kunena on ollut yli vuoden enkä ole saanut sitäkään toimimaan, kuten haluaisin.

Oletko esittänyt "vaatimuksesi" myös www.kunena.org/forum/index sivustolla, jossa kehittäjät ovat, vai jupisetko itseksesi? :)
Mikä on hukassa? Voin välittää mielipiteesi ja kysymyksesi suoraan kehittäjille(tiimi), kun kerkiän?


Sanoinko minä, että jokin on "hukassa"? Entä mistä löytyy "vaatimukseni", johon viittaat? Mainitsin vain kunenan mielipiteeni tueksi mutta varsinaisestihan aloitusviestissäni pyysin neuvoa p8pBB3:n bridgen asentamiseen liittyen, johon en saanut kuin yhden vastauksen, jossa siinäkin ei osata neuvoa muuta, kuin palvelimeen liittyvistä asetuksista, joista en kysynyt edes mitään.

Ei minulla ole aikaa tuhlata "yksinäni jupisemiseen" vaan luulin, että tämän foorumin tarkoituksena on antaa neuvoja niitä kyseleville. Mitä tulee kunenaongelmaani, niin kyllä minä siitäkin neuvoja kyselin täältä, kun sitä asentelin mutta "neuvonpito" loppui, kuin kukaan ei osannut neuvoa. Varmaan kyseinen viesti on vieläkin löydettävissä mutta sillä ei ole enää mitään merkitystä. Käytössä oleva kunena toimii yhden alueen verran ja enempää ei ole tarvekkaan, kun kohderyhmä haluaa vain päiväkirjoja.

Oikeastaan tuo aloittava kyselylin on jo ratkennut, koska sen verran epävarmaksi saamani tiedot kyseisestä asiasta minut teki, että en uskalla ottaa riskiä ja siten etsin muuta ratkaisua jollaiseen sain idean phpBB tukifoorumin kautta, jonka mukaan kyseinen sovellus saataisi toimimaan toivomallani tavalla joomlan kirjautumisen kautta yhdellä yhteisellä kirjautumisella.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.040 sekuntia