Virtuemartin modulien migraatio

  • Linesa
  • Linesa hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
01.06.2012 20:20 #2581 : Linesa
Linesa loi aiheen: Virtuemartin modulien migraatio
Ovatko VM 1.1.x ja VM 2.0-sarjat ihan erilaisia. Vai voiko tällainen PHP-koodin perusteista jotain tajuava muuttaa 1.1-sarjaan tarkoitettuja moduleja uuteen versioon.

En siis todellakaan ole ohjemoija, mutta tajuan, mitä mikäkin koodiblokki tekee.

Lähinnä pitäsi muuttaa Aivomaticin luoma maksuton "ennakkotilisiirto"-maksumoduli VM kakkoselle.

Tästä siis kysymys:
www.aivomatic.com/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=27&Itemid=42

Maksunapit on sitten toinen asia, tällä erää heillä on näköjään valmiina fipn-moduli vain Suomen verkkomaksuille. Luulisi että muut toimijat (Maksuturva & Checkout) ei vaatisi kuin parin linkkirivin korjauksen.Vai? Fipn on maksullinen moduli, eli ilman varmuutta sitä ei viitti ostella. :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • illipasi
  • illipasi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
12.06.2012 15:55 #2666 : illipasi
illipasi vastasi aiheeseen: Vs: Virtuemartin modulien migraatio
Maksuturva ja Klarna tuottaa omia VM2.0 moduleita parasta aikaa mutta tarkempaa julkaisuaikataulua ei ole ilmoitettu.
Tuolle ennakkotilisiirrolle olisi myös tarvetta koska yllättävän moni haluaa sitä käyttää vaikka muitakin maksutapoja on saatavilla. Minulla ei kyllä riitä taito koodailla sitä mitenkään :(

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Linesa
  • Linesa hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
13.06.2012 17:36 #2678 : Linesa
Linesa vastasi aiheeseen: Vs: Virtuemartin modulien migraatio

illipasi kirjoitti: Maksuturva ja Klarna tuottaa omia VM2.0 moduleita parasta aikaa mutta tarkempaa julkaisuaikataulua ei ole ilmoitettu.
Tuolle ennakkotilisiirrolle olisi myös tarvetta koska yllättävän moni haluaa sitä käyttää vaikka muitakin maksutapoja on saatavilla. Minulla ei kyllä riitä taito koodailla sitä mitenkään :(


Ennakkotilisiirto on kätevä silloin, jos rahaa ei ole nyt riittävästäi, mutta parin-kolmen päivän päästä on... Näin asiakas varaa tuotteen/t itselleen sovituksi ajaksi. Tosiaan "kaikilla" on nykyään pankkitunnukset. Luottomahdollisuuksia sen sijaan ei.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • illipasi
  • illipasi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
13.06.2012 17:53 #2679 : illipasi
illipasi vastasi aiheeseen: Vs: Virtuemartin modulien migraatio
Meillä myös yritysasiakkaat käyttävät ennakkotilisiirtoa jonkin verran. Ei tunnu kaikilla olevan verkkopankkitunnuksiakaan mikä minusta tuntuu varsin kummalliselta kun itse on hoitanut netin kautta maksut jo pitkän aikaa B)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • sarvinen
  • sarvinen hahmo
  • Vieras
  • Vieras
28.11.2012 17:24 #3891 : sarvinen
sarvinen vastasi aiheeseen: Virtuemartin modulien migraatio
Onko tähän löytynyt apua?
Itse olen perustamassa pientä verkkokauppaa, jossa olisi maksutapana vain tämä ennakkosiirto.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.082 sekuntia