Joomla ja Facebook

  • MrMaikkeli
  • MrMaikkeli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
30.08.2012 15:52 #3271 : MrMaikkeli
MrMaikkeli loi aiheen: Joomla ja Facebook
Onko suosituksia mikä olisi hyvä härpärin viemään tietoa sivustolta esim Facebookin sivulle? Tarkoituksena olisi saada syötettyä uudet kohteet JEA komponentista firman Facebook sivuille. Kokeilin Twitter feed palvelua mutta se ei ota kantaa kuin kategoria tasoon tiedon. ...or I am stupid...
steveburge.com/blog/joomla-tutorials/joomla-twitter-facebook/ sivujen ohjeen mukaisesti se ainakaan onnistunut.

"Lupaan olla piereskelemättä ruokapöydässä jos sinä lupaat olla jeesustelematta"

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • MrMaikkeli
  • MrMaikkeli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
19.04.2013 13:14 - 19.04.2013 13:43 #4978 : MrMaikkeli
MrMaikkeli vastasi aiheeseen: RSS Graffiti
Nostetaampa tämä taas otsikoihin....

Onko kukaan käyttänyt tuollaista kuin RSS Graffiti ( www.rssgraffiti.com/ )
Asentaa Fb sivuille palikan jossa määritellään mistä syötteestä lukee tietoa... Onko käyttäkokemuksia?

"Lupaan olla piereskelemättä ruokapöydässä jos sinä lupaat olla jeesustelematta"
Last Edit: 19.04.2013 13:43 : MrMaikkeli. Syy: otsikko

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Arcius
  • Arcius hahmo
  • Vieras
  • Vieras
19.04.2013 21:41 #4980 : Arcius
Arcius vastasi aiheeseen: RSS Graffiti
Mulla on tuo rss-graffiti käytössä vajaalla 10 fb-sivulla ja olen ollut tyytyväinen. Siinä saa aika hyvin säädettyä perusjuttuja, päivitys-tiheys, lähteet, kerralla tuotavien artikkelien määrä yms..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • MrMaikkeli
  • MrMaikkeli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
05.06.2013 14:53 #5247 : MrMaikkeli
MrMaikkeli vastasi aiheeseen: RSS Graffiti

Arcius kirjoitti: Mulla on tuo rss-graffiti käytössä vajaalla 10 fb-sivulla ja olen ollut tyytyväinen. Siinä saa aika hyvin säädettyä perusjuttuja, päivitys-tiheys, lähteet, kerralla tuotavien artikkelien määrä yms..


Onko jotain hyviä vinkkejä, sillä olen nyt testaillut tuota ja en ole oikein saanut toimimaan. Yksinkertainen tuo on ja helppo käyttää, mutta jossain tulee varmaan klikki kun ilosanomat ei julkistu nuamakirjaan... :-(

"Lupaan olla piereskelemättä ruokapöydässä jos sinä lupaat olla jeesustelematta"

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.047 sekuntia