simppeli verkkokauppa

  • mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
26.09.2013 15:45 #5819 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: simppeli verkkokauppa
Kyllä toimii ja alla linkki lataukseen. Tuossa vielä nimellä suomen verkkomaksut, mutta juttelin juuri muutama päivä sitten kehittäjän kanssa ja sanoi että toimii ihan noin uusimmassakin versiossa ja nimipäivitys on tulossa kun ehtii.

www.opencart.com/index.php?route=extension/extensi...r_search=suomen%20verkkomaksut

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • kizor
  • kizor hahmo
  • Vieras
  • Vieras
17.09.2015 14:30 #8035 : kizor
kizor vastasi aiheeseen: simppeli verkkokauppa

kaippis kirjoitti: TErve,
mikä olisi joomlan yksinkertaisin ja "helpoin" lisäosa, jolla voisi toteuttaa verkkokaupan. En tarvitse tähän hätään mitään maksusysteemijuttuja vaan homma toimii ennakkomaksulla. Eli pointti olisi se, että saisin muutaman kymmentä tavaraa esille nopsasti....(joskus myöhemmin sitten voisi peretyä tarkemmin asiaan.) Vai lieneekö parempi tehdä ihan normi sivupohjalle...?


Terveppä terve.. Nostetaanpa hieman tätä ketjua ylös.
Eli ajatukseni on aika lailla sama kuin ketjun aloittajalla, eli tarkoitus olisi luoda yksinkertainen
tarjouskori, johon syötetään tuotteiden kappalemäärät jne jne. Tämän jälkeen lisäosa tulostaa listan annetuista tuotteista sekä lisää tarvittavat määrät (jotka on itse määritellyt) sekä tulostettavaksi vierailijalle. Tämä lähtisi myös tarjouspyyntönä esim. minulle jonka asiakas voi itse lähettää painikkeella.

Tuotteen kohdalle pieni kuva, tuoteteksti sekä kappalemäärä -kenttä.
Onko tullut vastaan tällaista kevyttä lisäosaa ? Mielestäni verkkokaupan käyttäminen pohjana
on turhan raskas.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
25.09.2015 17:18 #8045 : Gamoss
Gamoss vastasi aiheeseen: simppeli verkkokauppa
Tämähän onnistuisi peruslomake komponentilla mihin voi määrittää lomakkeen sisällön haluamallaan tavalla ja ennen lähetystä vierailija saisi esikatselun näkyviin.

Näin äkkiseltään tulee mieleen Proforms, Breezing forms tai Chrono forms komponentit millä tuo voisi hoitua.

Formi komponentit Extensions hakemistossa

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Piipau
  • Piipau hahmo
  • Vieras
  • Vieras
16.11.2015 14:04 #8118 : Piipau
Piipau vastasi aiheeseen: simppeli verkkokauppa
Heippa!

MijoShopilla täällä yritetään vääntää sivuja. Nyt vaan on tullut kaikenlaista pikkuvastustusta.
Onko kellään kokemusta suomalaisen checkout-verkkomaksupalvelun asentamisesta mijoshoppiin? Tilasin checkoutin opencart-palikan HydeNetiltä, mutta näyttää siltä ettei se aivan täysin sovi mijoshoppiin... Onko tietoa olisiko tuohon olemassa parempaa palikkaa?

Mulla on myös jatkuva ongelma tuotteiden syöttämisessä kielten kanssa. Olen poistanut sisällön kielistä englannin kokonaan, mutta aina vaan tuotteita syöttäessä vaaditaan tuotteen nimi myös englanniksi. Välimuistin tyhjääminen auttaa hetkeksi, mutta aina se englanninkielinen välilehti pomppaa sinne takaisin. Tähän en ole saanut selvyyttä edes mijoshopin supportista. Osaisiko täällä joku auttaa?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.036 sekuntia