Tapahtumaan rekisteröityminen

  • random
  • random hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
03.12.2012 18:05 #3966 : random
random loi aiheen: Tapahtumaan rekisteröityminen
Terve,

Olen etsiskellyt pyöräilyseuralle sopivaa lisäosaa hoitamaan urheilutapahtumaan rekisteröitymisen automatisoinnon. Kun ennen on otettu rekisteröitymiset vastaan Google Docsilla, on kaikki vahvistusviestit ja maksuohjeet pitänyt lähettää sähköpostilla manuaalisesti ilmoittautujalle. Kun pyörittää yli sadan hengen tapahtuman ilmoittautumisia, menee työlääksi.

Onko olemassa sellaista lisäosaa, mikä ottaisi lomakkeelta ilmoittautumiset vastaan ja lähettäisi ilmoittautujan antamaan sähköpostiosoitteeseen vahvistuksen sekä maksuohjeet? Maksuohjeetkin pitäisi osata tehdä siten, että eri pituisille matkoille osallistuville menisi eri maksu sekä maksut on vieläpä porrastettu ajankohdan mukaan alkamaan edullisesta ja nousten pari pykälää esim. kuukauden välein. Lisäksi jokaiselle ilmoittautujalle pitäisi mennä uniikki viitenumero maksua varten, mutta tämä ei ole kriittinen ominaisuus.

Ei haittaa vaikka pitäisi jotain maksaakin, kunhan pääsisi siitä prkl sähköpostirumbasta eroon. :whistle:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • sarvinen
  • sarvinen hahmo
  • Vieras
  • Vieras
03.12.2012 19:20 #3970 : sarvinen
sarvinen vastasi aiheeseen: Tapahtumaan rekisteröityminen
Voisit kokeilla sellaista kuin fox contact. En tiedä onko IHAN sitä mitä etsit, mutta ainakin sillä voi lähettää automaattisesti sähköpostin.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • buua
  • buua hahmo
  • Vieras
  • Vieras
03.12.2012 21:32 - 01.08.2013 13:43 #3974 : buua
buua vastasi aiheeseen: Tapahtumaan rekisteröityminen
itsellä käytössä Breezingforms -lomake ja xforms display records, joka näyttää ilmoittautuneet automaattisesti.

Breezingformsissa voi sivun tehdä kuin se olisi artikkeli, jossa on lomake mukana.
maksuohjeiden ja aikataulujen kanssa itsekin joudun usein pähkäilemään, että miten ne tekis parhaiten.
maksuohjeita en laita sähköpostilla, en tiedä saako tolla edes niitä laitettua?
kun ilmoittautuja lähettää lomakkeen, niin mulla on viimeisellä (toki myös lomakesivulla) sivulla maksuohjeet ja linkit verkkopankkeihin.

olen myös selvitellyt systeemiä joka loisi pdf:n laskuksi, jossa kaikki tiedot viitenumeroineen, ja lähettäisi sen ilmoittautujalle. en oikein oo löytänyt.
ilmeisesti esim. virtuemart -verkkokaupalla ton vois tehdä? harmi kun verkkopankkiin maksamisesta peritään siitä maksupalikasta maksua (ilmeisesti halvin jtn 29€/kk) jos jollain tietoa tuohon lisää niin mielelläni lukisin.

tolta se näyttää ja sivulla myös linkki ilmoittautuneisiin:
edit: linkki poistettu
Last Edit: 01.08.2013 13:43 : buua.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
04.12.2012 05:01 #3975 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: Tapahtumaan rekisteröityminen
Olen joskus käyttänyt vähän vastaavissa tilanteissa DT Register -komponenttia . Se on maksullinen lisäosa, mutta siitä on valmistajan sivulla demo sekä julkisivu- että ylläpitopuolelta. Pariin-kolmeen vuoteen en sitä enää ole käyttänyt, joten ihan tuoretta käyttökokemusta minulla ei ole. Se on myös käännetty suomeksi.

Toinen vastaava ilmoittaumiskomponentti, joka saattaisi (huom) taipua on Seminar Manager -komponetti , joka on maksuton. Kannattaa tutustua.

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • random
  • random hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
04.12.2012 23:08 #3979 : random
random vastasi aiheeseen: Tapahtumaan rekisteröityminen
Kiitoksia vastauksista. DT Register vaikuttaa mielenkiintoiselle, mutta se on ehkä vähän turhan jykevä yhden vuosittaisen tapahtuman ilmoittautumisten keräämiseen. Tuo Seminar Manager sen sijaan vaikutti vielä mielenkiintoisemmalta ainakin tuon pdf-laskutuksen takia. Täytyy ehdottomasti katsastaa tuo Seminar Manager. Periaatteessa osallistujille ei tarvitsisi edes lähettää yksilöllistä kuittausta vaan jokaiselle voisi mennä sama vahvistus missä on myös maksuohjeet ja maksuportaat.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • random
  • random hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
15.12.2012 01:56 - 15.12.2012 01:57 #4063 : random
random vastasi aiheeseen: Tapahtumaan rekisteröityminen
extensions.joomla.org/extensions/calendars-a-event...ents/events-registration/13701

Kokeilin Seminar Manageria, mutta se osoittautui melko keskeneräiseksi tekeleeksi eikä taipunut meidän vaatimuksiimme. Tein sitten tutkimustyötä ja löysin yllä olevan Events Booking -lisäosan, joka oli saanut runsaasti kehuja. Hintaa oli $29.99, mutta on kyllä joka pennin väärti! Todella monipuolinen ja kustoimoitava lisäosa. Lisäksi tuotetukea on kehuttu paljon, mutta siitä minulla ei ole vielä ainakaan kokemuksia. Voin suositella tähän astisten testailun perusteella tätä!
Last Edit: 15.12.2012 01:57 : random.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
15.12.2012 08:18 #4071 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: Tapahtumaan rekisteröityminen

random kirjoitti: extensions.joomla.org/extensions/calendars-a-event...ents/events-registration/13701
---
---

Vaikuttaa ensi silmäyksellä varsin pätevältä osalta. Täytyy ottaa se käännettävien listalle, ellet random ole sitä jo kääntänyt...?

Valmistajalta löytyy näköjään muitakin tutustumisen arvoisia osia. :cheer:

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • random
  • random hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
16.12.2012 20:20 #4088 : random
random vastasi aiheeseen: Tapahtumaan rekisteröityminen

JiiKoo kirjoitti: Vaikuttaa ensi silmäyksellä varsin pätevältä osalta. Täytyy ottaa se käännettävien listalle, ellet random ole sitä jo kääntänyt...?

Olen kääntänyt Translations-välilehdeltä löytyvät kohdat omiin tarpeisiini sopiviksi, mutta olisi toki hyvä jos siitä olisi olemassa myös tällainen yleispätevä käännös suomeksi. :) Huomasin testeissä noissa omissa käännöksissä ainakin paljon hiomista. Itse en ole käännösalan ammattilainen, vaikka englanti taipuukin ihan sujuvasti tätä nykyä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.046 sekuntia