Joomla 3.3 Beta 1 on julkaistu

  • JiiKoo
  • JiiKoo hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Lisää
04.04.2014 05:12 #6769 : JiiKoo
JiiKoo loi aiheen: Joomla 3.3 Beta 1 on julkaistu
Joomla 3.3 Beta 1 on julkaistu. Koska kyseessä on vasta testaukseen tarkoitettu versio, niin sitä ei tule käyttää tuotantosivuilla.

Lue julkaisu-uutinen:
www.joomla.org/announcements/release-news/5540-joomla-cms-3-3-beta-released.html

Voit ladata sen täältä:
joomlacode.org/gf/project/joomla/frs/?action=FrsReleaseBrowse&frs_package_id=6865

Lue lisää:
community.joomla.org/blogs/community/1815-joomla-cms-33-beta-is-here.html

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
04.04.2014 18:21 #6770 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Joomla 3.3 Beta 1 on julkaistu
Pitipä pistää testiin tuo. Taidan olla hieman hitaalla tänään, mutta mitä päällepäin näkyvää uutta minun pitäisi tuolta löytää?
-Moduulien editointi frontendistähän oli samalla tavalla jo 3.2 versiossa (eli vähän kökösti toteutettuna, kun avaa uuden ikkunan backendiä)
-microdata? Missä ja mihin? En löytänyt paikkaa mihin sitä syötetään tai että missä se näkyisi, pengoin lähdekoodiakin, mutta ei sieltä mitään minusta löydy..
-Pilvipalvelut, no en kyllä löytänyt niitäkään..

Joomla! 3.3.0.beta lukee sivuston alareunassa joten kaiketi olen oikean paketin ladannut..:) Eli minulla heräsi kysymys, että onko tähän ekaan betaan saatu mukaan vielä mitään uusia käyttäjälle näkyviä juttuja vai tulevatko ne vasta myöhemmin? Pinnan alla tietysti on tapahtunut paljonkin..

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.04.2014 09:15 #6772 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Joomla 3.3 Beta 1 on julkaistu

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • JiiKoo
  • JiiKoo hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Lisää
19.04.2014 10:50 #6817 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: Joomla 3.3 Beta 1 on julkaistu

jkwebdesign kirjoitti: Pitipä pistää testiin tuo. Taidan olla hieman hitaalla tänään, mutta mitä päällepäin näkyvää uutta minun pitäisi tuolta löytää?
-Moduulien editointi frontendistähän oli samalla tavalla jo 3.2 versiossa (eli vähän kökösti toteutettuna, kun avaa uuden ikkunan backendiä)
...

Samaa mieltä, että vähän alkeellinen ratkaisu. Hyvänä puolena voi pitää, että moduulin position voi nähdä yhdellä vilkaisulla ja muokkaus vie suoraan ylläpitopuolella ko. moduulin hallintaan. (Muokkaus näyttää olevan kiinni vielä sivupohjastakin.)

Parannettu versio on ilmeisesti tulossa. Moduuli aukeaa uuteen ikkunaan julkisivupuolla.

Osui silmiini tälläinen: joomlacode.org/gf/project/joomla/tracker/?action=T...ItemEdit&tracker_item_id=32717

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.083 sekuntia