Joomla! 3.6.4 - Important Security Announcement - Patch Available Soon

  • Mortti
  • Mortti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
Lisää
22.10.2016 00:31 #8574 : Mortti
Mortti loi aiheen: Joomla! 3.6.4 - Important Security Announcement - Patch Available Soon
Elikkäs here we go... www.joomla.org/announcements/release-news/5677-imp...ouncement-pre-release-364.html

Luonnollisesti tässä vaiheessa ei julkisuuteen haluta antaa tarkempia tietoja asiasta.

Käännöksistä sen verran, että olen ollut "hieman" kiireinen, enkä ole tehnyt päivityksiä vielä... mutta minkä olin jo tehnyt, olen liittänyt meidän paketin tänne : crowdin.com/project/joomla-cms eli ne jotka osaavat oikeasti kääntää ja tuntevat järjestelmän, voivat tulla auttamaan ehdotuksineen meidän kielitiedostopakettia... mitään random käännöksiä en tule hyväksymään... vinkkinä sen verran, että kannattaa ensin kokeilla omalla testisivustolla, että miten istuu... tämä Crowdin on minulla vasta kokeiluasteella, mutta jos hyväksi totean niin siitä saattaa tulla jopa pysyväkin(minun aikanani), kuinka pakettejamme kokoamme.

ko Crowdinissä on ainakin vielä pari "bugia", joten sieltä tehdyn paketin joutuu aina hieman muokkaamaan... anyway, vaikuttaa aika lupaavalta käännösalustalta äkkiseltään...

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • naghris
  • naghris hahmo
  • Vieras
  • Vieras
25.10.2016 17:58 #8578 : naghris
naghris vastasi aiheeseen: Joomla! 3.6.4 - Important Security Announcement - Patch Available Soon

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.036 sekuntia