lue lisää ei aukaise artikkelia

  • kurkijar
  • kurkijar hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
04.11.2016 14:37 #8591 : kurkijar
kurkijar loi aiheen: lue lisää ei aukaise artikkelia
Hei!

Sivuillani on moduuli joka näyttää x määrä artikkeleita tietystä kategoriasta ja käytän read more elementtiä intron ja pääjutun erittämiseen.

Nyt ongelma on se, että se näyttää kyllä juttujen introt aivan oikein, mutta kun painaa read more, url muuttuu sisältäen linkin artikkeliin, mutta itse näkymä pysyy aivan samana, eli näyttää yhäkin vain sen x määrä artikkeleita lue lisää painikkeineen, mutta ei muuta, eikä siis koko artikkelia.

Jutut ovat yhtä lukuunottamatta vain admineille luettavissa, juuri tämän takia kun ei toimi, en ole edes kokeillut julkistaa kaikille, koska ei toimi, eihän voi tuosta mitenkään johtua?

Moduuli on artikkelit - kategoria. Olen muitakin kokeillut, mutta sama tilanne. adminpuolella artikkelit osiossa juttu näkyy editoidessa aivan oikein.

Missä voisi olla vika?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • kurkijar
  • kurkijar hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
10.11.2016 11:33 #8596 : kurkijar
kurkijar vastasi aiheeseen: lue lisää ei aukaise artikkelia - ei ollut meniitemia - mikä parempi ratkaisu?
Selvittelin asiaa ja lopulta tämän ratkaisi sen, että artikkelin linkkasi menuun joka ei ollut käytössä.

Tarkoitus on kuitenkin, että tälläisiä kuulumisia-juttuja tulisi pari kertaa viikossa, joten tuntuisi aika työläältä tehdä jokaiselle oma menuitemi.

Onko teillä jotain ratkaisua asiaan?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12.11.2016 09:35 #8598 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: lue lisää ei aukaise artikkelia
Oletko lukenut tämän?

docs.joomla.org/Splitting_an_Article_into_an_introduction_with_a_link_to_read_more

tai hakenut hakusanoilla: read more opens wrong url

;)

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • kurkijar
  • kurkijar hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
12.11.2016 20:43 #8600 : kurkijar
kurkijar vastasi aiheeseen: lue lisää ei aukaise artikkelia
Hei!
Kyseinen artikkeli on luettu, eikä käsittääkseni auta ratkaisemaan tätä ongelmaa, tai sitten siinä on joku juju jota en ymmärrä.

Noita väärä url juttujakin olen lukenut, mutta on niin hakuammuntaa aina route.php:n muuttamisesta muiden koodien korjaukseen.
Onko tämä siis bugi itse joomlassa jota ei ole koskaan korjattu?
Sivuni on pelkästään suomenkieliset, mutta en ole englantia tietääkseni mitenkään poistanut, kun osa ongelma liittyi juuri useampikielisten sivujen toimintaan.
...ja nyt artikkeleiden julkaisupäivä ei enää näy rekisteröimättömille käyttäjille, vaikka mielestäni en ole mitään muuttanut.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • kurkijar
  • kurkijar hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
12.11.2016 20:45 #8601 : kurkijar
kurkijar vastasi aiheeseen: lue lisää ei aukaise artikkelia

kurkijar kirjoitti: Hei!
Kyseinen artikkeli on luettu, eikä käsittääkseni auta ratkaisemaan tätä ongelmaa, tai sitten siinä on joku juju jota en ymmärrä.

Noita väärä url juttujakin olen lukenut, mutta on niin hakuammuntaa aina route.php:n muuttamisesta muiden koodien korjaukseen.
Onko tämä siis bugi itse joomlassa jota ei ole koskaan korjattu?
Sivuni on pelkästään suomenkieliset, mutta en ole englantia tietääkseni mitenkään poistanut, kun osa ongelma liittyi juuri useampikielisten sivujen toimintaan, pitäisikö?
...ja nyt artikkeleiden julkaisupäivä ei enää näy rekisteröimättömille käyttäjille, vaikka mielestäni en ole mitään muuttanut.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.044 sekuntia