Mobiilikäyttöliittymän navigointi - käännös hukassa

  • saristen
  • saristen hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
03.12.2016 17:20 #8635 : saristen
saristen loi aiheen: Mobiilikäyttöliittymän navigointi - käännös hukassa
Hei! En tiedä kirjoitanko lainkaan oikeaan paikkaan, pahoittelen jos tulee väärään.

Minulla on ongelmia Joomla 3..6.4 & Virtuemart 3.0.18 kielikäännöksessä. Kun testasin sivustoa mobiililla (iPhone 4S ja 6), valikko muuttuu responsiiviseksi ja valikossa lukee: - NAVIGATION- . Suomeksi varmaan pitäisi lukea "- VALIKKO-".

En osaa paikallistaa missä tiedostossa käännös pitäisi tehdä. Olen nyt haeskellut tätä parisen päivää ja nyt vihdoin rohkenen kysyä täältä :)

Kiitos, jos joku pystyy minua auttamaan :)
Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.12.2016 21:42 #8637 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Mobiilikäyttöliittymän navigointi - käännös hukassa
Mikä sivupohja kyseessä? Vai onko tuo valikko tehty jollain eri moduulilla? Usein löytyy sivupohjan kielitiedostosta, sivupohjan asetuksista tai käytetyn moduulin kielitiedostosta tai asetuksista.

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • saristen
  • saristen hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
10.12.2016 13:31 #8665 : saristen
saristen vastasi aiheeseen: Mobiilikäyttöliittymän navigointi - käännös hukassa
Kiitos, löytyikin jo. Jos jollain muulla hukassa, niin löytyy täältä: templates/xxxxxxxxx/js/selectnav.js . Saattaa olla template-kohtainen, mutta lisäsimpä kuitenkin, jos tästä olis jollekulle apuja. :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.039 sekuntia