AdsManager käännöstä kellään?

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
04.01.2012 18:03 #1258 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera vastasi aiheeseen: Vs: AdsManager käännöstä kellään?
Joomla 1.5:ssä tulivat kuvaan template override ja module chrome -keinot komponenttien tuottaman sisällön ulkoasun muokkaamiseen ja Joomla 1.7:ssa on myös language override, jolla voidaan sivuston käyttämiä ilmaisuja muuttaa puuttumatta itse käännökseen. Kaikkien perusideahan on, että sivustolle spesifiset muutokset ulkoasussa eivät nollaudu sivupohjaa/kielitiedostoa päivitettäessä. Kaikki kolme on dokumentoitu varsin kelvollisesti Joomla.orgin dokumenteissa ja niistä on lukuisia ohjeita, artikkeleita ja tutoriaaleja löydettävissä Googlella. Tässä tapauksessa tarkoitan niillä sitä, että haluat varmaankin muuttaa sekä sitä miltä AdsManagerin tuottama lista ilmoituksista ja yksittäiset ilmoitukset näyttävät. AdsManager ei sisällä helposti hallintaliittymästä tehtäviä ulkomuodon asetuksia ollenkaan, joten ne on kaikki tehtävä css-koodia muokkaamalla.

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: d100a

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
09.01.2012 08:04 #1296 : d100a
d100a vastasi aiheeseen: Vs: AdsManager käännöstä kellään?

TeroKankaanpera kirjoitti: Käännetty, vähän testattu, hiukan viilattu, mutta vieläkin beta. Liitteenä. Ei asennettava tiedosto! Pura, siirrä language-hakemiston tiedosto Joomla-juuren /language/fi-FI -hakemistoon ja admin-hakemiston tiedostot /administrator/language/fi-FI -hakemistoon.


Asentui hyvin ja toimii erinomaisesti..Ainoastaan admin puolen valikot ovat vielä englanniksi, mutta kaikki ok :cheer:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • SKA
  • SKA hahmo
  • Vieras
  • Vieras
30.03.2013 12:56 - 31.03.2013 09:46 #4868 : SKA
SKA vastasi aiheeseen: Vs: AdsManager käännöstä kellään?

TeroKankaanpera kirjoitti: Käännetty, vähän testattu, hiukan viilattu, mutta vieläkin beta. Liitteenä. Ei asennettava tiedosto! Pura, siirrä language-hakemiston tiedosto Joomla-juuren /language/fi-FI -hakemistoon ja admin-hakemiston tiedostot /administrator/language/fi-FI -hakemistoon.


Löytyykö kielitiedostoja uudempiin versioihin? Käytössä minulla Joomla 2.5 + AdsManager 2.8.1 ja näyttää siltä, että tuossa kielitiedostossa ei ole kaikkea mukana, vaikka suurin osa teksteistä kääntyykin.


Edit: Käännänpä itse nuo puuttuvat osat, koska niitä ei kovin paljon näytä olevan...
Last Edit: 31.03.2013 09:46 : SKA.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
03.04.2013 21:07 #4887 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera vastasi aiheeseen: Vs: AdsManager käännöstä kellään?
Hienoa jos viitsit, minä en ole ehtinyt vaikka tarve olisi.

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
03.09.2015 11:31 #8016 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera vastasi aiheeseen: Vs: AdsManager käännöstä kellään?
Palaan vanhaan aiheeseen raportoidakseni tilanteesta:
Olen tuota käännöstä ehtinyt osittain ylläpitää Localisen avulla sivustolla mutten ole sitä JoomProdille tai tänne nostanut koska sitä on tehty vähimmän vaivan periaatteella lennossa.
Nyt löysin projektin Transifexistä Suomi nollassa. Olen asiasta ollut yhteydessä JoomProdiin/Juloaan huonolla menestyksellä ja annoin tänään jo "vähän" palautetta heille julkisesti:
www.joomprod.com/forum/main-forum/3152-does-anyone...manager-translators.html#13881
JOS he koskaan päästävät minua kääntämään AdsManageria Transifexiin se ehkä päivittyy taas mut ei hyvältä näytä. :evil:

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
22.09.2015 15:17 #8042 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera vastasi aiheeseen: Vs: AdsManager käännöstä kellään?
AdsManagerin ajantasaisen käännöksen pitäisi olla jaossa klo 16 tänään. :)

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.045 sekuntia