Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?

  • Mortti
  • Mortti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
Lisää
27.10.2011 22:22 #358 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?

AkeMake kirjoitti: Hienoa, että nuo mainitsemani ongelmat ovat hoidossa. Onko tuota syytä saatu selville miksi gmail merkkaa vahvistusviestin roskapostiksi?

Nyt löysin ensimmäisen virheen Kunenasta. Minulla on pariin kertaan jonkin viestiketjun kaikki viestit muuttuneet uudestaan lukemattomiksi, vaikka olen ne aikaisemmin lukenut. Tämä tapahtuu ainoastaan, jos viestiketjuun on tullut uusi viesti eli siinä pitäisi lukea, että on tullut yksi uusi viesti. Sen sijaan Kunena väittää kaikkia sen ketjun viestejä uusiksi. Ja kyllä, olen ollut sisäänkirjautuneena niillä aikaisemmilla ketjun lukukerroilla. :) Enpä ole huomannut pistää merkille olenko ollut uloskirjautuneena ketjun ensimmäisen lukukerran ja toisen lukukerran (virheen ilmenemiskerran) välissä. Muistelisin kuitenkin, että olen.


Kyseinen mainitsemasi asia EI ole niin sanottu Joomla.fi tai käyttämämme Kunena foorumi virhe. Asia liittyy kylläkin foorumiin, mutta sen lähtökohta on Joomlassa itsessään. Asia sinällään on vanha ja olen keskustellut siitä mm Kunenan pääkehittäjien kanssa, jotka ovat yhteydessä tiiviisti Joomla! ydintiimiin.

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Mortti
  • Mortti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
Lisää
31.10.2011 23:55 #410 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?
Jos olette rekisteröitynyt tälle sivustolle ja odotatte edelleen aktivointisähköpostia, tarkastakaa roskapostikansionne! Todennäköisesti aktiviointiviesti on siellä.

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Arska
  • Arska hahmo
  • Vieras
  • Vieras
07.11.2011 02:41 #508 : Arska
Arska vastasi aiheeseen: Vs: Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?

quietFinn kirjoitti:

awaaja kirjoitti: Sellainen ongelma oli että sisäänkirjautumisen viesti meni roskapostiin jäkiä jättämättä ja kesti hetken ennen kuin hoksasin alkaa dyykkaamaan roskakoria. ;)


Olisikohan kyseessä ollut gmail tili?

Näytti menevän roskapostiin myös hotmailissa..;)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Mortti
  • Mortti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
Lisää
08.11.2011 00:15 #526 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Opera -selaimella ei skandit toimi?
Voisiko yhteisö testata, että toimiiko teillä täällä skandit valikoissa Opera -selaimella. Itse testasin eilen, enkä näe mitään ongelmia?

Eräs henkilö ilmoitti tästä Joomla!Day Finland 2011 tapahtumassa, mutta tällöin en/emme testaa, mutta lupasimme tarkistaa asian myöhemmin.

Onhan Opera:sta viimeisin versio...

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
08.11.2011 10:23 #531 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: Vs: Opera -selaimella ei skandit toimi?
Mulla uusin Opera + mac ja hyvin toimii!

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
08.11.2011 10:58 #533 : Gamoss
Gamoss vastasi aiheeseen: Vs: Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?
Opera 11.11 ja windows 7. Skandit toimii mainiosti valikoissa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
08.11.2011 22:53 #553 : AkeMake
AkeMake vastasi aiheeseen: Vs: Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?
Kunena näyttää heittävän virheen (404 - Kunena function "profiili" not found), kun kirjaudun ulos profiili-sivulla ollessani. Jos vieraat eivät saa katsella käyttäjien profiileja, niin profiili-sivulta uloskirjautuessa olisi varmaan parempi heittää käyttäjä foorumin tai joomla.fi:n etusivulle kuin antaa virheilmoitusta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Linesa
  • Linesa hahmo
  • Vieras
  • Vieras
08.11.2011 23:15 #555 : Linesa
Linesa vastasi aiheeseen: Vs: Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?
Makuasia, mutta itse karsastan tuota Kunenan oletusasetusta, että sisäänkirjautumisen jälkeen avautuu tuo "Viimeisimmät"-lehti, eikä forumin päävalikko. Kaip. sen voi omistakin asetuksista muuttaa?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Mortti
  • Mortti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
Lisää
21.11.2011 21:40 #703 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?

AkeMake kirjoitti: Kunena näyttää heittävän virheen (404 - Kunena function "profiili" not found), kun kirjaudun ulos profiili-sivulla ollessani. Jos vieraat eivät saa katsella käyttäjien profiileja, niin profiili-sivulta uloskirjautuessa olisi varmaan parempi heittää käyttäjä foorumin tai joomla.fi:n etusivulle kuin antaa virheilmoitusta.

Tämä globaali ongelma oli tiedossa jo kauan aikaa sitten (esiintyi J! 1.6 - J! 1.7 versioissa). Matias teki siihen muutoksia, että virhettä ei esiinny enää Kunena 1.7.1 version kanssa. J! 1.5.xx kanssa ko ongelmaa ei ollut.

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
28.11.2011 04:26 #817 : AkeMake
AkeMake vastasi aiheeseen: Vs: Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?
Huomasinpa seuraavanlaisen virheen Kunenassa. Selaan lukemattomia viestejä tuon "Viimeisimmät" välilehden kautta. Normaalilla ketjujen lueskelulla (viimeisimmät->viestiketju->viimeisimmät...) homma toimii mainiosti, mutta kun jossain välissä päätänkin vastata viestiketjuun niin palatessani tämän jälkeen viimeisimmät-välilehdelle kaikki aikaisemmin lukemattomat ketjut ovat merkkautuneet luetuiksi. Tätä on nyt tapahtunut pariin otteeseen ja ellen aivan väärin muista, niin tällaista ongelmaa ei ilmennyt vielä viikko pari sitten.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.055 sekuntia