Mikä lomakkeiden luonti komponentti

  • Mikroz
  • Mikroz hahmo
  • Vieras
  • Vieras
23.01.2012 15:36 #1446 : Mikroz
Mikroz vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti

jkwebdesign kirjoitti: Breezing Forms on mielestäni ehdottomasti paras. Siinä on kolme eri tilaa, eli jokaiselle jotakin. Komponentti myös mahdollistaa monimutkaisiakin juttuja. Täytyy myös kehua vilpittömästi valmistajan tarjoamaa tukea.

Minä olen ollut heidän asiakas jo pari vuotta.


Pahoittelut että tähän samaan aiheeseen kysäsen mutta kun ei löytynyt yksityisviesti ominaisuuttakaan ja ehkä tämä vähän avaisi lomakekysymystä myös muille.

JK webdesign: Oletko saanut breezingformsiin toimimaan Google analytics / adwords seurantoja ja jos niin kuinka?

Tai onko muilla kokemuksia lomakekomponenteista että mihin olisi helppo google analyticsin seuranta upottaa?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
24.01.2012 01:48 #1451 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti

Mikroz kirjoitti:

jkwebdesign kirjoitti: Breezing Forms on mielestäni ehdottomasti paras. Siinä on kolme eri tilaa, eli jokaiselle jotakin. Komponentti myös mahdollistaa monimutkaisiakin juttuja. Täytyy myös kehua vilpittömästi valmistajan tarjoamaa tukea.

Minä olen ollut heidän asiakas jo pari vuotta.


Pahoittelut että tähän samaan aiheeseen kysäsen mutta kun ei löytynyt yksityisviesti ominaisuuttakaan ja ehkä tämä vähän avaisi lomakekysymystä myös muille.

JK webdesign: Oletko saanut breezingformsiin toimimaan Google analytics / adwords seurantoja ja jos niin kuinka?

Tai onko muilla kokemuksia lomakekomponenteista että mihin olisi helppo google analyticsin seuranta upottaa?


Ensinnäkin BreezingFormsille lähtee suositus täältäkin!

Mihin Mikroz haluat analytics koodin laittaa? Itse ohjaan lomakkeen jälkeen kiitos-sivuille, ja tuohon kiitos sivullehan sen voi sitten tarvittaessa upottaa helposti.

Tässä myös muiden pähkäilyjä aiheesta!

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
24.01.2012 01:59 #1452 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
KerkesitpÄs ekana.. eli peesaan edellistÄ..:)

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Mikroz
  • Mikroz hahmo
  • Vieras
  • Vieras
24.01.2012 12:44 #1457 : Mikroz
Mikroz vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
Käytän lomakkeiden sisäistä kiitos sivua, eli en aivan täysin erillistä url osoitetta, jolloin olen yrittänyt noita upottaa tuonne submit scripteihin jne. mutta toistaiseksi tuloksetta.

Mutta nyt olinkin saanut jo vastauksen tuolta foorumilta ja kokeilen seuraavaksi tuota uusinta MuffinManin scriptiä jos se toimisi. Toinen GA threadi
Saisi taas yhden viikottaisen raportin teon pois hartioilta kun tietyt ihmiset pääsisivät GA:n kautta katsomaan noita lähetettyjen lomakkeiden määriä :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
27.01.2012 11:51 #1498 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
Käväisinpä juuri ostamassa BreezinFormssin uusimman version ja huomasin samalla että heillä on valmis paketti tuohon tracking codeen. (Uusi?)

Lisätäänpä siis tähän ketjuun, jos jollakin muullakin tarvetta.

http://crosstec.de/en/markets/breezingforms-form-apps/details/30/17/breezingforms-market-type-form-apps-tracking-code-in-thank-you-page.html

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mr.kreivi
  • mr.kreivi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
10.06.2012 14:34 - 10.06.2012 15:29 #2634 : mr.kreivi
mr.kreivi vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
ia contactsafen koitin ottaa käyttöön mutta lähetysnappula ei ala pelaan? nolimit.fi/index.php/driftingdaycom/voita-dd-liput onko ideoita?

edit. kaivoin opasvideon ja tein sen mukaan eli tein kopiona sen profiilin ja muokkasin siitä niin johan toimii;)
Last Edit: 10.06.2012 15:29 : mr.kreivi. Syy: problem solved

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.06.2012 08:03 #2639 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
Löytyykö BreezinFormsiin suomennos? Jos ei, niin organiseerata käännöksen. Lomakekomponenttia, jos mitä on mukava käyttä suomeksi vaikka englanti olisi hyvin hallussa. :cheer:

Edit: RSFormsiin löytyy jo suomennos. ;)

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.06.2012 20:04 #2658 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
Voin auttaa käännöksessä ja joskus olen jopa tuon kääntämistä harkinnutkin, mutta siellä on minulle todella paljon vieraita käsitteitä, eli tuo on aika momnimutkainen kikkare ja vaatii käännökseltä paljon enemmän kuin minä pystyn tarjoamaan:)

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.06.2012 21:53 #2659 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
@jaakko... heitä se RSForm for people... eikös tuo ole J! 1.5 vain?

Edit: RSFormsiin löytyy jo suomennos.


en ole kartalla aivan teidän tekemistä käännöksistä lisäosiin, mutta kaipaisin niistä joitain toimintaraportteja... jos kaikki on hiljaa... tämä on joko hyvä tai erittäin paha, itseäni ajatellen :P

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12.06.2012 05:49 #2663 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti

@jaakko... heitä se RSForm for people... eikös tuo ole J! 1.5 vain?


Sorry epätarkkuus, kyseessä on tietenkin RSFormsPro, joka on Joomla 2.5. yhteensopiva.

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.073 sekuntia