URLit kuntoon (Joomla 2.5.7)
- Tuulikki
-
- Vieras
-
27.06.2013 09:42 - 27.06.2013 09:43 #5402
: Tuulikki
Tuulikki vastasi aiheeseen: URLit kuntoon (Joomla 2.5.7)
Kiitos jkwebdesign ja JiiKoo vinkistä, muutin nuo. Ei kylläkään vaikuttanut ongelmaan, mutta on varmasti oikeammin tehty nyt. Laitoin hakukoneystävälliset URLit nyt pois päältä siksi aikaa että tuohon löytyy ratkaisu.
Last Edit: 27.06.2013 09:43 : Tuulikki.
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- jkwebdesign
-
- Poissa
- Valvoja
-
Vähemmän
Lisää
27.06.2013 10:36 #5403
: jkwebdesign
Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi
jkwebdesign vastasi aiheeseen: URLit kuntoon (Joomla 2.5.7)
Juuri tätä tarkoitin, luurilla olin eilen liikenteessä niin piti miettiä tuolta harmaista sopukoista nimeä, mutta aika lähelle pääsin:)
Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi
- Tuulikki
-
- Vieras
-
27.06.2013 10:45 #5404
Ja tuo ongelmanikin korjaantui kun vaihdettiin php versio 5.3:een

- jkwebdesign
-
- Poissa
- Valvoja
-
27.06.2013 10:46 - 27.06.2013 10:46 #5405
Onko kyse sivustosta joka on migroitu 1.5:stä vai ihan puhdas rakennelma?
Hakukoneystävällisten osoitteiden tarpeellisuus (korjatkaa jos olen väärässä):
Sinänsä nuo osoitteet eivät enää juurikaan edesauta hakukoneita vaan ihmisiä, tiedä sitten kumpi on tärkeämpää
Itse en näe enää kovinkaan tarpeellisena hakukoneystävällisiä osoitteita, kuitenkin navigointi sivustolle tapahtuu pääsääntöisesti googlella (jolloin titlet ja metakuvaukset ovat tärkeämpiä kuin osoite) ja itse sivustolla navigointi sivuston sisäisillä linkeillä (Jolloin selkeä navigaatio on tärkein).
Harvempi ulkomuistista niitä naputtelee.
Hakukoneystävällisten osoitteiden tarpeellisuus (korjatkaa jos olen väärässä):
Sinänsä nuo osoitteet eivät enää juurikaan edesauta hakukoneita vaan ihmisiä, tiedä sitten kumpi on tärkeämpää

Itse en näe enää kovinkaan tarpeellisena hakukoneystävällisiä osoitteita, kuitenkin navigointi sivustolle tapahtuu pääsääntöisesti googlella (jolloin titlet ja metakuvaukset ovat tärkeämpiä kuin osoite) ja itse sivustolla navigointi sivuston sisäisillä linkeillä (Jolloin selkeä navigaatio on tärkein).
Harvempi ulkomuistista niitä naputtelee.
Last Edit: 27.06.2013 10:46 : jkwebdesign.
- jkwebdesign
-
- Poissa
- Valvoja
-
27.06.2013 10:47 - 27.06.2013 10:48 #5406
Hyvä, että ratkesi. Tämän aiheen varmana voisi laittaa jo ratkaistuksi, sillä molemmat ongelmat selvinneet.
Klikkaappa Tuulikki sivustollasi logoa..
Klikkaappa Tuulikki sivustollasi logoa..
Last Edit: 27.06.2013 10:48 : jkwebdesign.
- Tuulikki
-
- Vieras
-
27.06.2013 10:53 - 27.06.2013 11:03 #5407
Joo, ratkesi
Tuo php-version päivitys näyttäisi olevan aika moneen ongelmaan ratkaisu. Ehkä tästä lähtien muistan tarkistaa sen ensimmäisenä
Hyvä tietää tuo noista URL-ystävällisistä osoitteista, vaikka onhan nuo nätimmän näköisiä osoiterivillä.
Kiitos jkwebdesign, korjattu nyt

Kiitos jkwebdesign, korjattu nyt

Last Edit: 27.06.2013 11:03 : Tuulikki.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.083 sekuntia