Joomla-sivuston päivitys automaattisella päivityksellä ei onnistu

  • a85
  • a85 hahmo
  • Vieras
  • Vieras
21.11.2012 07:35 - 21.11.2012 07:42 #3802 : a85
a85 vastasi aiheeseen: Joomla-sivuston päivitys automaattisella päivityksellä ei onnistu
Onko tähän ongelmaan vielä löytynyt ratkaisua? Itse olen selannut useamman sivun läpi näitä ohjeita mutta tuloksetta. Aina sama error kun koitan lisäosia päivittää:
        JInstaller: :Install: XML-asennustiedostoa ei löydetty
        Päivityspolkua ei löydy
        JInstaller: :Install: XML-asennustiedostoa ei löydetty
        Ei pystytty havaitsemaan manifest-tiedostoa
Temppikansion polkua olen kokeillut muuuttaa /home/user/public_html/tmp -> /tmp
Oikeudet ovat täydet 777 ko. kansiolle, php.ini tiedostossa on allow_curl_fopen, .htaccessissa on kerrottu missä konffis löytyy ja palveluntarjoa ainakin mainosti että palvelimet ovat joomla yhteensopivia (shellit.org). Mutta ei vaan toimi nämä lisäosien päivitykset.

Tonne tmp -kansioon kyllä ilmestyy "install_5jrfkjsd" tyyppisiä kansioita joka kerta kun päivitä nappia klikkaan mutta ne ovat tyhjiä.

Ainoa päivitys joka on toiminut on itse joomlan päivittäminen uudempaan versioon. Mutta nämä modulipäivitykset eivät ole toimineet koskaan.

edit: niin ja joomlan versio oli 2.5.8
Last Edit: 21.11.2012 07:42 : a85.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
21.11.2012 12:58 #3804 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: Joomla-sivuston päivitys automaattisella päivityksellä ei onnistu

a85 kirjoitti: Onko tähän ongelmaan vielä löytynyt ratkaisua? Itse olen selannut useamman sivun läpi näitä ohjeita mutta tuloksetta. Aina sama error kun koitan lisäosia päivittää:

        JInstaller: :Install: XML-asennustiedostoa ei löydetty
        Päivityspolkua ei löydy
        JInstaller: :Install: XML-asennustiedostoa ei löydetty
        Ei pystytty havaitsemaan manifest-tiedostoa
Temppikansion polkua olen kokeillut muuuttaa /home/user/public_html/tmp -> /tmp
Oikeudet ovat täydet 777 ko. kansiolle, php.ini tiedostossa on allow_curl_fopen, .htaccessissa on kerrottu missä konffis löytyy ja palveluntarjoa ainakin mainosti että palvelimet ovat joomla yhteensopivia (shellit.org). Mutta ei vaan toimi nämä lisäosien päivitykset.

Tonne tmp -kansioon kyllä ilmestyy "install_5jrfkjsd" tyyppisiä kansioita joka kerta kun päivitä nappia klikkaan mutta ne ovat tyhjiä.

Ainoa päivitys joka on toiminut on itse joomlan päivittäminen uudempaan versioon. Mutta nämä modulipäivitykset eivät ole toimineet koskaan.

edit: niin ja joomlan versio oli 2.5.8


Millä konstilla yrität lisäosia päivittää? Joomlan oman päivitystyökalun vai Lisäosien asennusten kautta? Mikä lisäosa on kyseessä vai tekeekö kaikkien kohdalla?

Jos palvelimen oikeudet ei ole kohdallaan, niin kokeile käyttää Joomlan FTP-layeria.

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • a85
  • a85 hahmo
  • Vieras
  • Vieras
21.11.2012 13:16 #3805 : a85
a85 vastasi aiheeseen: Joomla-sivuston päivitys automaattisella päivityksellä ei onnistu

mirkoe kirjoitti: Millä konstilla yrität lisäosia päivittää? Joomlan oman päivitystyökalun vai Lisäosien asennusten kautta? Mikä lisäosa on kyseessä vai tekeekö kaikkien kohdalla?

Jos palvelimen oikeudet ei ole kohdallaan, niin kokeile käyttää Joomlan FTP-layeria.


Sillä lisäosien hallinta->päivitys, joka siinä ylläpidon etusivullakin aina herjaa että lisäosiin saatavilla päivityksiä. Siitä sitten ruksii kerralla tai erikseen niin tulos on aina sama.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.11.2012 15:39 #3807 : quietFinn
quietFinn vastasi aiheeseen: Joomla-sivuston päivitys automaattisella päivityksellä ei onnistu

a85 kirjoitti: Onko tähän ongelmaan vielä löytynyt ratkaisua? ...


Tuohon ei ole olemassa yleispätevää ratkaisua, koska yleensä tuollaiset ongelmat johtuvat palvelimen asetuksista.
Kannattaa lukea tämä:
www.joomla.fi/ohjeita/usein-kysytyt-kysymykset/25-...-ratkaisua-joomlafi-sivustolta

Tässä tapauksessa erityisen tärkeää on tietää "palvelin-php rajapinta (module vai cgi)"?

netFinn - Taatusti Joomla!-yhteensopiva webhosting: www.netfinn.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
21.11.2012 17:36 #3809 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: Joomla-sivuston päivitys automaattisella päivityksellä ei onnistu
Kuten quietfinn kirjoitti, niin ei ole yleispätevää ratkaisua. Itse kokeilisin nyt ensimmäisenä ottaa tuon ftp yhteyden käyttöön joomlan asetuksista.

Site > Global Configuration.

jos tue ei auta, voit asentaa nuo lisäosat uudelleen aina vanhan päälle. Ota tuolloin kuitenkin aina varmuuskopio sivustosta ensin!

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • a85
  • a85 hahmo
  • Vieras
  • Vieras
22.11.2012 06:48 - 22.11.2012 07:05 #3816 : a85
a85 vastasi aiheeseen: Joomla-sivuston päivitys automaattisella päivityksellä ei onnistu

quietFinn kirjoitti: Tässä tapauksessa erityisen tärkeää on tietää "palvelin-php rajapinta (module vai cgi)"?

Webpalvelimen PHP-rajapinta 	cgi-fcgi

Nuo päivitykset joita tarjoaa saa kyllä asennettua siten että itse lataa ne ja purkaa ne johonkin kansioon ja sitten asentaa sieltä. Mutta tuo lista joka näyttää saatavilla olevia päivityksiä näyttää edelleenkin että kyseisiin lisäosiin olisi päivitys saatavilla, vaikka ne jo päivitinkin.


Edit: tää joomla.fi "hajoaa" joka postauksen jäleen
500 - JHtml: :bootstrap ei ole tuettu. Tiedostoa ei löytynyt.
cookiet poistamalla pääsee takaisin tälle sivustolle
Last Edit: 22.11.2012 07:05 : a85.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.094 sekuntia