Mistä löytäisin hyvän luettelon Joomla 1.7.1 sivusto malleista?

  • Jari-10
  • Jari-10 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
15.04.2012 07:52 #2216 : Jari-10
Jari-10 loi aiheen: Mistä löytäisin hyvän luettelon Joomla 1.7.1 sivusto malleista?
Hei!
Olen opiskellut viimevuodesta alkaen WordPressiä. Aloitin tänä vuonna Joomlan opiskelun Joomla 1.7.1:llä. Päivitämme sen kurssin päättyessä uusimpaan Joomlan versioon opillisista syistä. Joomla vaikuttaa nyt todella asialliselta webeditorilta!! Tässä sivustot saadaan ulkoasultaan asialliseen kuntoon. Aion rakentaa monikielisen Joomla sivuston yhdistyksellemme, johon tulen antamaan joukolle sivuston käyttäjiä oman hallinnointijärjestelmän ja päivitysoikeuden omalle esittelysivulleen. Aloitussvulle tulen sijoittamaan automaattisesti kuvia vaihtavan jaavaskriptin, artikkeleista tiivistelyt alut, ydistystämme tukevien yritysten omat banderollit, kielivalikot, ajankohtaista tietoa tiivistettynä yms. Näin alkuun olen etsimässä 1.7.1 versioon sivustomalleja. Niitä pitäsi löytyä jostain kasapäin, mutta mistä?! Jotain olen jo löytänyt, mutta en juuri 1.7.1 versoon omaa listaa. Kiitos avustasi!! :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
16.04.2012 10:59 #2221 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: Vs: Mistä löytäisin hyvän luettelon Joomla 1.7.1 sivusto malleista?
Tuskin missään on juuri 1.71 versioon sopivaa listaa. Suurin osa 2.5 version sivupohjista sopii myös 1.7 versioon. Kun nyt kuitenkin olet päivittämässä, voit samantien etsiä 2.5 version pohjia.

Jos etsit valmiita, niin hyviä pohjia tekee esim. Rockettheme, Joomla Art, Gavick ja Yootheme. Muitakin löytyy Googlettamalla vaikka kuin. Ilmaisia löytyy paljon joomla24.com sivustolta, mutta näiden laatu vaihtelee paljon.
Itse suosittelen että rakennat koko sivuston jonkin valmiin Frameworkin päälle, jolloin saat niistä juuri sellaiset kuin haluat. Esim JA t3 Framework ja Ja Blank template on hvyä pohja aloittaa.

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.064 sekuntia