- Foorumi
- Joomla! 1.5
- Yleiset kysymykset
- [RATKAISTU]Onko mahdollista saada jostain lomakkeen täytettävistä kohdista osa sähköpostiin saapuvan viestin otsikkoa (aihetta)?
[RATKAISTU]Onko mahdollista saada jostain lomakkeen täytettävistä kohdista osa sähköpostiin saapuvan viestin otsikkoa (aihetta)?
- Demonaz
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- TeroKankaanpera
-
- Poissa
- Valvoja
-
- JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi
- Demonaz
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
- mirkoe
-
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
- Kahvilla pärjää aina!
Demonaz kirjoitti: Siinä on tuollainen systeemi kuin Breezing Forms. En tiedä onko Joomlan oma vai mikä se on..?
Ei ole Joomlan oma, vaan kolmannen osapuolen ohjelma.
Tuonne on mahdollista tehdä "piilotettuja" kenttiä ja niihin tietoa muista kentistä. Vaatii jonkin verran jo osaamista.. Tässä yksi vähän samanlainen tapaus
crosstec.de/en/forums/30-tips-tricks/10529-how-to-...ed-data-into-hidden-field.html
Ps. Joomla 1.6 ei ole enää turvallinen tai tuettu. Nyt olisi syytä päivitellä pikimmiten 2.5 versioon..
Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi
- Demonaz
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
Ja pitääpä hoitaa tuo päivityskin sitten..
- Demonaz
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
Demonaz kirjoitti: Ok. Mistähän päin näitä tällaisia kenttiä pystyy hallinnoimaan ja miten se käytännössä tehdään? Minulla on kyllä osaava henkilö joka tämän toteuttaa mutta hän ei ole ajanpuutteen vuoksi kerinnyt sen tarkemmin tutustumaan asiaan, sen takia kyselen näitä ja pistän hänelle hiukan tietoa eteenpäin..
Ja pitääpä hoitaa tuo päivityskin sitten..
Siis tarkoitan että näilläkö sitten saa tuon otsikon muodostumaan täytetyistä kentistä? Eli lomakkeessa on monta kohtaa, mutta käyttäjä kirjoittaa esim. kahteen eri kenttään "Minä" ja "Sinä", niin sähköpostiin saapuvan viestin otsikoksi pitäisi tulla "Minä Sinä".. Oliko ymmärrettävästi selitetty..?

- mirkoe
-
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
- Kahvilla pärjää aina!
Demonaz kirjoitti:
Siis tarkoitan että näilläkö sitten saa tuon otsikon muodostumaan täytetyistä kentistä? Eli lomakkeessa on monta kohtaa, mutta käyttäjä kirjoittaa esim. kahteen eri kenttään "Minä" ja "Sinä", niin sähköpostiin saapuvan viestin otsikoksi pitäisi tulla "Minä Sinä".. Oliko ymmärrettävästi selitetty..?
Luulen ainakin ymmärtäväni! Tuo on helppo!
Katso täältä kohta Dynamic Email subject
crosstec.de/support/index.php?pid=knowledgebase&cmd=viewentclient&id=154
Tai tässä
Dynamic Email Subject
You can add values from your form elements into the subject line by using the fieldname contained within curly brackets. For example, if you wanted to include the fields named "name", "email" and "date" in the subject, then the subject line would be:
Form submission from {name} {email} on {date}
(To create the "date" field, you would need to add a hidden element and in the 'value' field, enter this code:
<?php return date("Y-m-d H:i:s";?)
Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi
- Demonaz
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-

- Foorumi
- Joomla! 1.5
- Yleiset kysymykset
- [RATKAISTU]Onko mahdollista saada jostain lomakkeen täytettävistä kohdista osa sähköpostiin saapuvan viestin otsikkoa (aihetta)?