suomikäännös 1.5.24

  • peteniemela
  • peteniemela hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
25.06.2012 17:13 #2744 : peteniemela
peteniemela loi aiheen: suomikäännös 1.5.24
Huomasin, että 1.5.24 käännösversiossa on edelleen virheellisesti "reset" nappi beez -templaten tekstin suurennos painikkeissa käännetty "Tyhjennä hakukriteerit". Kyseessähän ei siis ole hakukriteerien resetoiminen vaan fonttikoon. Tein itse korjauksen 1.5.18 versioon, jossa olin korjannut sen sanaksi "vakio". Joku voi sen paremmin kääntää, mutta toivottavasti sen saisi uusimpaan käännökseen, sitten kun se joskus tehdään. Voi olla että olen postannut aiemmin tästä, siinä tapauksessa pahoitteluni.

Tässä viestissä on tiedosto liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Aihe on lukittu.
Lisää
26.06.2012 08:20 #2747 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: Vs: suomikäännös 1.5.24

peteniemela kirjoitti: ...
Joku voi sen paremmin kääntää, mutta toivottavasti sen saisi uusimpaan käännökseen, sitten kun se joskus tehdään.
...

Joomlan 1.5 version kielitiedostoja ei enää päivitetä tai uusita. Tämä Joomla poistuu käytöstä syyskuussa 2012 eli runsaan kahden kuukauden kuluttua. Alunperin tuen piti loppua jo maaliskuussa, mutta versiolle annettiin muutaman kuukauden lisäaika "yleisön pyynnöstä". Toista jatkoaikaa tuskin tulee. ;)

Lue tarkemmin Joomlan versiotilanteesta: www.joomla.fi/mika-on-joomla/joomla-versiotilanne

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi
Aihe on lukittu.
Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.034 sekuntia