Ongelmia kategorioiden ja tuplasivujen kanssa

  • s_v
  • s_v hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
09.02.2012 10:24 - 09.02.2012 10:26 #1688 : s_v
s_v loi aiheen: Ongelmia kategorioiden ja tuplasivujen kanssa
Olen yrittänyt nyt tuskailla riittävän kauan itse näiden sivustollamme esiintyvien ongelmien kanssa, joten päätin kääntyä viisaampien puoleen.

Ongelma #1

Tutustuin juuri Googlen Verkkovastaavan työkaluihin, jossa selvisi järkyttävä määrä tuplasisältöä sivustollamme. Esimerkiksi

www.sv-oy.fi/index.php/9-yleiset/112-arvonta
www.sv-oy.fi/index.php/referenssit/lahden-minigolfkeskus/9-yleiset/112-arvonta

www.sv-oy.fi/index.php/qt-kassajarjestelmat/80-tuotteet-ja-palvelut
www.sv-oy.fi/index.php/tuotteet/maksupaatteet/kuin...atteen/80-tuotteet-ja-palvelut

(miten ihmeessä tuo alempi artikkeli voi olla löydettävissä tuollaisen sivupolun takaa?)

Varsinkin uutisten kanssa on ongelmia:
www.sv-oy.fi/index.php/80-tuotteet-ja-palvelut
www.sv-oy.fi/index.php/80-tuotteet-ja-palvelut?start=18
www.sv-oy.fi/index.php/80-tuotteet-ja-palvelut?start=9
www.sv-oy.fi/index.php/9-yleiset

Mitään kategorialistaussivuja emme tarvitse, voiko ne poistaa jostain? Onko kategorioita pakko käyttää ollenkaan, tai yhtenäistää linkkiemme kanssa (tuotteet, palvelut) jotta niiden kautta ei tulisi noita turhia sivuja?

Vielä yksi esimerkki:
www.sv-oy.fi/index.php/80-tuotteet-ja-palvelut/110...ja-suutarien-alv-muutos-112012
www.sv-oy.fi/index.php/tuotteet/80-tuotteet-ja-pal...ja-suutarien-alv-muutos-112012


Ongelma #2

Tarkoituksena olisi, että etusivulla näkyisi ennen nostettuja uutisia aina tuo sama "Hanki avullamme uutta virettä myyntiisi". Tällä hetkellä kyseinen moduuli näkyy sitten jokaisella yksittäisellä uutissivullakin, ennen itse uutista, kuten tässä: sv-oy.fi/index.php/80-tuotteet-ja-palvelut/106-kanta-asiakasjarjestelma . Moduulin olisi tarkoitus kuitenkin näkyä vain ja ainoastaan etusivulla.


Osaisiko joku auttaa, kuinka voisin lähteä näitä ongelmia ratkomaan?
Last Edit: 09.02.2012 10:26 : s_v.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.032 sekuntia