Chronoforms ei lähetä sähköposteja [Ratkaistu]

  • Tin-Eemeli
  • Tin-Eemeli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
26.08.2012 13:28 - 26.08.2012 19:21 #3211 : Tin-Eemeli
Tin-Eemeli loi aiheen: Chronoforms ei lähetä sähköposteja [Ratkaistu]
Hei,
Olen uusi täällä foorumilla ja ensimmäistä kertaa laitan viestiä. Paljon olen lukenut viestejä ja moneen ongelmaan saanutkin apuja, kiitos siitä!
Nyt en löydä ratkaisua ongelmaani, joka on seuraavanlainen:
Asiakkaani sivustolla on käytössä Joomla 1.5.26 ja Chronoforms 3.2. Aiemmin lomakkeet on toimineet hyvin, mutta nyt asiakas oli muuttanut yhden lomakkeen tietoja ja nyt mikään lomake ei lähetä sähköposteja. Olen tarkistanut lomakkeen ja asetukset, mielestäni kaikki on ok.
Osaako joku auttaa?
Last Edit: 26.08.2012 19:21 : Tin-Eemeli.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
26.08.2012 17:07 #3216 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Chronoforms ei lähetä sähköposteja
Sivustoa pitäisi päästä katsomaan, ei tuota oikein muuten voi veikata kerta asetukset ovat oikein.. Ensimmäinen veikkaus kyllä on, ettei asetukset ole kohdallaan..:)

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Tin-Eemeli
  • Tin-Eemeli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
26.08.2012 18:53 #3218 : Tin-Eemeli
Tin-Eemeli vastasi aiheeseen: Chronoforms ei lähetä sähköposteja
Hei,
Olin tässä pois tovin koneelta ja kun tulin takaisin, oli sähköposteja tullut iso pino. Perjantaiset lomakesähköpostitkin olivat tulleet?! Olisikohan palvelimella ollut jotain häikkää (nebula)?
Eli siis sähköpostit lähtee nyt ihan ok, mutta toisen sähköpostin sisältö ei näy vastaanottajalle. Koitin muuttaa emails templatesista vastaanottajan sähköpostin muodoksi plain text. Silloin teksti näkyy, mutta alussa on jotain koodikieltä? Mistä se mahtaa johtua?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Tin-Eemeli
  • Tin-Eemeli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
26.08.2012 19:16 #3219 : Tin-Eemeli
Tin-Eemeli vastasi aiheeseen: Chronoforms ei lähetä sähköposteja
Hei taas,
Unohdetaan koko juttu... Löysin vian. Asiakas oli ilmeisesti kopionut email templaten word dokumentista ja viestin alussa oli jotain mso:n koodia. Poistin pari ekaa riviä email tempaleten koodista ja alkoi pelittämään.
Kiitos kuitenkin vastauksesta ja tämän foorumin olemassaolosta :) !

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.040 sekuntia