Chronoforms ja envelope sender

  • Tuulikki
  • Tuulikki hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
21.01.2013 15:12 #4330 : Tuulikki
Tuulikki loi aiheen: Chronoforms ja envelope sender
Minulla on ollut aikaisemmin ongelmaa JForms-komponentin kanssa, joka ei siis lähetä lomakkeen tietoja aina ja kaikille vastaanottajille. Palvelimelle asti viestit menevät, mutta siitä eteenpäin osa jää satunnaisesti jonnekin bittiavaruuteen. DNA:n mukaan tämä johtuu ohjelman virheellisesti luomasta envelope-sender-osoitteesta (Return-Path: <Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.), joka siis pitäisi määrittää omaksi olemassa olevaksi osoitteeksi. En ole tätä kuitenkaan onnistunut tekemään JForms-komponenttiin, enkä ole saanut apua ongelmaan.

Nyt siis kyselisin, tietääkö kukaan saako Chronoformsiin tai johonkin muuhun lomakekomponenttiin lisättyä lomakkeen lähettäjän osoitteen niin, ettei tuollaista vastaavaa envelope-sender ongelmaa enää tulisi?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Tuulikki
  • Tuulikki hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
22.01.2013 12:45 #4339 : Tuulikki
Tuulikki vastasi aiheeseen: Chronoforms ja envelope sender
Nyt on testattu myös ChronoForms ja sama ongelma esiintyy eli edelleen viestin otsikkotietoihin tulee Return-Path: < www-data @wf2.taajama.fi>. Eli väärä osoite. Osaako joku sanoa, miten saisin tuon Envelope senderin vaihdettua, niin että saan siihen oman osoitteen?

Joomlan Sivuston palvelinasetuksissa minulla on sähköpostin asetuksina:
- php mail funktio
- olen määrittänyt lähettäjän osoitteen ja lähettäjän nimen
- Sendmail-polku on: /usr/sbin/sendmail.
- SMTP autentikointi: Ei
- SMTP tietoturva: Ei mitään
- SMTP portti: 25
- SMTP käyttäjä: -
- SMTP salasana: -
- SMTP palvelin: localhost

Olen kokeillut myös SMTP-palvelinta ja Sendmailia, mutta niiden ollessa valittuna, lomake ei lähde eteenpäin. Mitä kannattaisi yrittää seuraavaksi?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.080 sekuntia