Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista

  • ripa
  • ripa hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
  • Vain hölmö ei kysy neuvoa..
Lisää
11.06.2013 16:52 #5274 : ripa
ripa loi aiheen: Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista
Hei! Webhotelli iski jälleen ja liiasta liikennöinnistä tai etusivun lataamisesta pisti sivut mitään varottamatta hyllylle. Nyt kysynkin onko ehdottaa palveluntarjojaa jolla homma pelaa ja riittää kapasitteettiä. Vastikeaikakin saisi olla kohtuullisen hyvä ja tietenkin joomla pyörii hyvin.

Kiitos


Risto

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
11.06.2013 18:08 #5276 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista
Itse käytän www.scenegroup.fi palveluita ja erinomaisesti olen saanut palvelua ja Joomla pyörii hyvin.

Joomla.fi sivusto pyörii www.netfinn.fi/ palvelimella ja siellä on oikein erikoisosaamista Joomlasta (ja palvelimista).

Asiakkaiden puolesta olen ollut tekemisissä sitten vähän kaikenlaisten palveluntarjoajien kanssa. Ihan hyvin pyörii esim. hostingpalvelu.fi ja webhotelli.fi palveluissa. Webhotellissa tosin pientä hitautta havaittavissa välillä. Myös sigmatic ihan hyvä palveluntarjoaja.

Varmista ainakin, että palveluntarjoajasi ajaa php:n cgi:nä eikä apachen moduulina. Tuosta tulee yleensä yleisimmät ongelmat Joomlan kanssa.

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ripa

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • ripa
  • ripa hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
  • Vain hölmö ei kysy neuvoa..
Lisää
11.06.2013 22:54 #5283 : ripa
ripa vastasi aiheeseen: Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista
Kiitos!

Olen käyttänyt juuri webhoteli.fi ja olen itsekin havainnut tuon hitauden ja aina välistä muutakin ongelmaa mutta nyt sulkivat sivuston ja estivät kaikkialle päässyn. No nyt illalla mahdollistivat c-paneeliinn pääsemisen. Pitää tutkia noita muita.


Risto

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
12.06.2013 11:27 #5285 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista
Ainut syy sulkemiseen lienee hakkerointi sivuille.

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Scilla
  • Scilla hahmo
  • Vieras
  • Vieras
13.06.2013 13:23 #5298 : Scilla
Scilla vastasi aiheeseen: Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista
Kiitos vinkeistä, mirkoe! Mielellään kuulisiin vielä lisääkin kokemuksianne. Itse olen hieman kyllästynyt näihin "mitäs käytät Joomlaa, oma vika" -tyyppisiin palveluntarjoajiin ja etsinkin parhaillaan parempaa vaihtoehtoa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
13.06.2013 17:08 #5302 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera vastasi aiheeseen: Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista
Neobitin kanssa kamppailen juuri, enkä suosittele.

Louhen kanssa olen sekä otellut, että ollut tyytyväinen. Joomla osaamista siellä ei ole minkään vertaa, mutta webhotellit toimivat luotettavasti ja hyvin.

Sigmaticin luotettavuus ja varmuus on ihan omaa luokkaansa: sivuni olivat siellä vuosia, eikä sinä aikana tapahtunut yhtäkään ilmoittamatonta katkoa. Jäykkä ja joustamaton kyllä, mutta hyvin luotettava. Lähdin sieltä oikeastaan siksi, että heidän luotettavuutensa perustuu grid-mallin palvelimiin, jotka vastaavat hyvin hitaasti vaikka ovat Suomessa.

Zonerista ei ole omakohtaista kokemusta, mutta kehuja olen kuullut parilta käyttäjältä.

Itse pidän aina ehdottomana sitä, että palveluntarjoajan palvelimet ovat Suomessa. Nyt on alkanut tulla markkinoille webhotellipaketteja joihin ei liity ollenkaan puhelintukea; näihin en myöskään koske pitkällä tikullakaan.

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
13.06.2013 20:24 #5306 : Gamoss
Gamoss vastasi aiheeseen: Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista
Sigmatic on ollut muutamalla asiakkaalla käytössä ja on aina toiminut luotettavasti. Tosin jos asiakas on kysellyt sopivaa palveluntarjoajaa niin olen kyllä aina suositellyt Netfinn:n palveluita. Ei ole ollut heidän kanssaan ongelmia missään vaiheessa niin itsellä kuin asiakkaallakaan. Tietoturvaankin on selkeä seuranta päällä toisin kuin monella muulla palveluntarjoajalla Suomessa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • ripa
  • ripa hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
  • Vain hölmö ei kysy neuvoa..
Lisää
13.06.2013 22:07 #5307 : ripa
ripa vastasi aiheeseen: Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista
Kiitoksia hyvistä ehdotukista ja kokemuksen äännestä! Pitää tutkia näitä vaihtoehtoja.

Olen nyt tutkaillut kahdella skannerilla näitä hallitsemaani sivustoa ja vielä en ole vikaa löytynyt. Nyt on sivut auki ja toivottavasti pysyvät.


Risto

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Ruu_nik
  • Ruu_nik hahmo
  • Vieras
  • Vieras
27.11.2015 11:39 #8139 : Ruu_nik
Ruu_nik vastasi aiheeseen: Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista
Itse olen käyttänyt DigitalOceania, mikä on osoittautunut yllätävän hankalaksi käyttää. Nyt olen alkanut suosimaan ihan perinteisen hostingpalvelu.fin palveluita, asiakaspalvelu on mielestäni erinomainen ja kaikki toimii mukavasti. Myös cPanel on mielestäni suuri plussa.

Verkkokaupoille ja muille suurille sivustoille hostingin valitseminen on varmasti hankalempaa ja mielestäni hostingpalvelut nettivertailuilla olivat lukemisen arvoiset. Sielläkin tosin esimmäiseksi arvioituna hostingpalvelu.fi .

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
27.11.2015 21:39 #8140 : KrisSe
KrisSe vastasi aiheeseen: Ehdotuksia hyvästä ja toimivasta webbi-hotelista
Omat Joomla-pohjaiset sivuni olivat jonkun aikaa Webhotelli.fi:ssä ja mikä soppa! He joutuivat hakkeroiduksi (informoivat kyllä tapahtuneesta) ja sen johdosta en päässyt omille sivuilleni - he eivät tehneet mitään muuta kuin nostivat kädet pystyyn ja kieltäytyivät ottamasta vastuuta. Tänä vuonna kaksi asiakastani on joutunut pulaan kyseisen firman kanssa. Sivut ovat kadonneet ja syyksi on aina sanottu: sivut on hakkeroitu. Ja aina se Joomlan käyttö tulee sivulauseessa syyksi...

Itse siirsin sivuni NetFinn.fi huomaan ja olen ollut niin tyytyväinen, että suosittelen sitä kaikille asiakkailleni.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.053 sekuntia