Zoner hosting ja kumppanuusohjelma

  • Zoner
  • Zoner hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
20.08.2014 10:11 #7138 : Zoner
Zoner loi aiheen: Zoner hosting ja kumppanuusohjelma
Hei kaikille

Esittelen alkuun itseni, olen Juuso Kataja ja vastaan Zoner nimisen hosting yrityksen kumppaneista. Monelle teistä saattavat olla tuttuja jo Zonerin webhotellit sekä virtuaalipalvelimet .

Zonerilla on yli 6000 asiakasta, joiden sekaan mahtuu luonnollisesti myös reilu osuus Joomla-sivustoja.

Olen itsekin toteuttanut aikaisemmin asiakkaillemme Joomla -sivustoja, joten myös julkaisujärjestelmä on tuttu.

Pyrin tällä palstalla vastailemaan kaikkiin kysymyksiinne koskien Zonerin hosting palveluita.

Koska Zoner haluaa keskittyä jatkossa enemmän hosting -toimintoihin, emme toteuta enää itse sivustoja asiakkaillemme. Siksi etsinkin myös aktiivisesti kumppaneita, joille voisin ohjata apua tarvitsevia asiakkaitamme eli liidejä ja suoria toimeksiantoja.

Zoner tarjoaa myös kotisivujen tekijöille mahdollisuuden ansaita kumppanuusohjelmamme avulla. Maksamme kaikista meille tuomistasi webhotelliasiakkuuksista 50% komission: Lue lisää Kumppanit -ohjelmastamme

Lisäksi, jos teknistä osaamista ja yrittäjyyttä löytyy enemmänkin, tarjoamme myös mahdollisuuden jälleenmyydä Zonerin hosting-palveluita haluamillasi resursseilla ja hinnoilla suoraan asiakkaillesi: Lue lisää Jälleenmyyjä -paketista

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.078 sekuntia