Apua kotisivujen päivittämiseen, uusi ilme

  • Will Be - Varsat
  • Will Be - Varsat hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
21.03.2012 13:13 #2039 : Will Be - Varsat
Will Be - Varsat loi aiheen: Apua kotisivujen päivittämiseen, uusi ilme
Hei!
Opiskelija teki opinnäytetyönään minulle kotisivut, mutta en ole niihin ollenkaan tyytyväinen :(
Itse osaan nippanappa päivittää ajankohtaiset uutiset, enkä todellakaan tiedä enkä tunne aihetta enkä käsitteitä, joten tarvitseisin kipeästi apua.

Voisiko joku ottaa projektiksi sivujen ilmeen muutoksen enemmän näköisekseni? Toki maksan kohtuullisen korvauksen vaivannäöstä, ei tässä kerjuulla olla ;) Sivut on tehty Joomlalla, mutta muuta en niistä tiedäkään :blush:

Kurkkaa sivut nykyisellään osoitteessa www.willbevarsat.com
ja laita minulle sähköpostia osoitteeseen willbevarsat AT gmail.com ja heitä joku ajatus hinnasta.
Toki se mitä sivuille tehdään vaikuttaa hintaan, mutta karkeasti ottaen "kaikki" menisi uusiksi.
En käy sivustolla, joten älä vastaa tai esitä kysymyksiä tänne, kiitos

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • tonalt
  • tonalt hahmo
  • Vieras
  • Vieras
22.03.2012 21:59 #2045 : tonalt
tonalt vastasi aiheeseen: Vs: Apua kotisivujen päivittämiseen, uusi ilme
Pakko kyllä kysyä, että miten niin et ole ollenkaan tyytyväinen?

Minusta sivut ovat varsin selkeät, toimivat hyvin ja ulkonäkökin "ihan ok".

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Will Be - Varsat
  • Will Be - Varsat hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
23.03.2012 10:55 #2048 : Will Be - Varsat
Will Be - Varsat vastasi aiheeseen: Vs: Apua kotisivujen päivittämiseen, uusi ilme
STOOOP!!! :lol: :lol:

:woohoo: Sähköposti tukehtuu yhteydenottoihin! Kiitos kaikille apuaan tarjonneille, vastaan jokaiselle kun saan ajatuksen kanssa luettua kaikki läpi!!!

Sen verran olen pikaisesti vilkaissut yhteydenottoja läpi, lähinnä hintahaitaria (50€/h-1200€ koko roska), että tehdään tarkennusta tuohon maksukykyyn: Vaikka "yrityksen" sivut ovatkin kyseessä, toiminta on hyvin harrastuspohjaista (jonka voi todeta tutustumalla sivuihin), eli en satoja euroja sijoita sivujen tekemiseen :oops:
Lähinnä ajattelin että jos joku haluaisi "omaksi ilokseen" sivuja muokata, niin voisin (em. hintahaitariin verraten) maksaa jonkin nimellisen korvauksen :blush:

Todennäköistähän se on ettei kukaan rupea sivuja muokkaamaan satkulla eikä kahdella, mutta sitten täytyy tyytyä noihin nykyisiin :(

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • AddInspiration
  • AddInspiration hahmo
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
23.03.2012 14:32 #2050 : AddInspiration
AddInspiration vastasi aiheeseen: Vs: Apua kotisivujen päivittämiseen, uusi ilme
Positiivista että tarjontaa on. :cheer:

www.addinspiration.com

Add Inspiration is independent graphic design company with independent graphic designer professional who is always ready 4 new challenges.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • naghris
  • naghris hahmo
  • Vieras
  • Vieras
28.03.2012 09:58 #2078 : naghris
naghris vastasi aiheeseen: Vs: Apua kotisivujen päivittämiseen, uusi ilme
Pikku vinkkinä: jos on liikkellä minibudjetilla niin se kannattaa mainita heti. Näin säästyy aikaa porukalta, jotka tekevät hommaa työkseen ja joiden pitää kuitenkin työstä laskuttaa kohtuullinen korvaus.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12.04.2012 08:34 #2191 : ANKKA32
ANKKA32 vastasi aiheeseen: Vs: Apua kotisivujen päivittämiseen, uusi ilme
Suosittelen että itse teet jolloin saat sellaisen näköisen sivun kun itse haluat. Ja aika hyvässä alussa sivusi näyttää oleva joten pientä näpertämistä vaille mutta ei siinä kauan mene jos intoa löytyy :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.042 sekuntia