Kunenan Crypsis-sivupohja

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
26.08.2015 11:18 - 26.08.2015 11:48 #8000 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera loi aiheen: Kunenan Crypsis-sivupohja
Olen parilla sivustolla kokeillut miltä foorumi uudella Crypsis-sivupohjalla näyttäisi. Tulos on vaikuttava kahdella tapaa. Lähtökohtaisesti se miellyttää silmää paljon enemmän kuin vanha taulukko-/laatikkoleikki ja luulen että se toimii paremmin mobiililaitteillakin (mulla on vain iso älypuhelin joten en kokeile). Toisaalta useissa näkymissä saan ylimääräistä, epäilyttävästi käännösavaimilta (languagestring) näyttäviä roskia otsikoiden perään (tyyliin: Kategorian otsikko COM_KUNENA_X_jotain). Osaako joku kertoa tästä Kunenan uudesta sivupohjasta? (KVG ei auttanut.) Mistä nämä töryt johtuvat ja miten ne saa pois?

EDIT: Löytyi tällainen: www.kunena.org/forum/kunena-4-0-support-reporting-...use-english-on-missing-strings

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi
Last Edit: 26.08.2015 11:48 : TeroKankaanpera. Syy: lisätietoja

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
29.08.2015 03:34 #8003 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Kunenan Crypsis-sivupohja
Viimeisin Kunena -tiimin julkaisema kielitiedostopaketti ei ole ajantasalla fi-FI osalta ja juuri mainitsemiasi ongelmia esiintyy Crypsis -sivupohjalla.

Viimeisen noin viikon aikana olemme kirineet +270 kääntämättömän rivin nollaan... Nyt 100% translated in Transifex...

Itselläni ei ole ollut oikein aikaa ja varsinkaan voimavaroja tehdä kaikkea itse, joten kysyin apua. Löytyi henkilö, joka käänsi n. 100 riviä Crypsis -sivupohjan riveistä... Kiitos Marjo! Itse käänsin reilut toiset sata ympäriinsä. Ja sinä käänsit puuttuvat tässä lähipäivänä, josta iso kiitos myös!

En ole vielä koonnut kokonaispakettia kaikesta itselleni ja testannut sitä...
Odotan mielelläni, että yksi kehittäjistä tekisi sen, kun he voivat generoida paketit nappia painamalla github --> transifex --> = paketti

Pari korjausta sinne kuitenkin tulee... Jos en saa testikielipakettia ennen seuraavan version julkaisua, korjataan sitten sisäisellä muutoksella, joka on helppo ja nopea tehdä.

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
29.08.2015 08:31 #8008 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera vastasi aiheeseen: Kunenan Crypsis-sivupohja
Kuten myöhemmin lisäämästäni linkistä käy ilmi, tämä ongelma ei johdu yksin puutteellisesta kielitiedostosta. Sen toinen puoli on bugi puutteellisten kielitiedostojen varalta Kunenaan luodussa toiminnossa. Sen asetuksistahan löytyy Kyllä/Ei -valinta Jos fraasia ei löydy kielitiedostosta, käytetäänkö englanninkielistä? Tuo toiminto on rikki ja siihen on olemassa korjaus mutta lupauksista huolimatta se ei ehtinyt versioon 4.0.3 eikä ole vielä 4.0.5:kään mukana.

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.037 sekuntia