Mikäpä vain luottokorttimaksutavan mahdollistava plugari Virtuemarttiin?

  • prepre01
  • prepre01 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
23.08.2016 21:45 #8453 : prepre01
prepre01 loi aiheen: Mikäpä vain luottokorttimaksutavan mahdollistava plugari Virtuemarttiin?
Tervehdys.

Ei Suomessa toimiva, ei suomalainen asiakkaani kaipaisi viimeisimpään Virtuemart-versioon sellaista plugaria, jolla saisi hoidettua pelkästään luottokorttimaksamisen.

Hommahan olisi helppo, jos saisi heittää tulille Paytrailin suomalaiset verkkomaksut virtuemarttiin, vaan eipä käy nyt tässä tapauksessa.

Mä olen katsellut noita Virtuemartin maksuplugareita ja siellä ei näy olevan oikein muuta järkevää, kun WorldPay, mutta mutta... Kyseisen yhtiön maine ei oikein innosta asentamiseen.

Paypalilla näkyisi olevan myös plugari, vaan kun ei löydy asiakkaaltani PayPal tiliä, eikä varmaan ole intoa edes sen avaamiseen, että pystyisi ottamaan luottokorttimaksut sinne, niin... alkaa olemaan vaihtoehdot vähissä, vai onko?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
25.08.2016 09:45 #8461 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Mikäpä vain luottokorttimaksutavan mahdollistava plugari Virtuemarttiin?
Paypalia kyllä suosittelen ja joutuuhan hän jonkun tilin avaamaan kuitenkin. Yksdi vaihtoehto on tietysti kysyä mitä palveluntarjoajia hänen maassaan on (löytyy varmasti esimerkiksi paytrailin kaltaisia palveluita.

Itse olen käyttänyt (tosin vain muilla kappasoftilla, en virtuemartilla) 2Checkout palvelua: www.2checkout.com/shopping-cart/virtuemart

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • prepre01
  • prepre01 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
26.08.2016 14:45 #8473 : prepre01
prepre01 vastasi aiheeseen: Mikäpä vain luottokorttimaksutavan mahdollistava plugari Virtuemarttiin?
No niin.

Tämäpä näkyisi olevan SE, mitä haen. Lähdetään tällä eteenpäin. Näkyy kivasti myös skaalautuvan mobiiliinkin.

Kiitos!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
26.08.2016 14:47 #8474 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Mikäpä vain luottokorttimaksutavan mahdollistava plugari Virtuemarttiin?
Kyllä skaalautuu ja he tarjoavat myös mahdollisuuden debit mastercardiin Payoneerin kautta (jopa suommalaisille).

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.037 sekuntia