User registration form ja HoneyPot

  • AppleFarmer
  • AppleFarmer hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
06.04.2020 11:47 #10433 : AppleFarmer
AppleFarmer loi aiheen: User registration form ja HoneyPot
Hei. Joomla ei ole minulle entuudestaan tuttu, mutta sain tiedustelun jos voisin asentaa HoneyPotin (hunajapurkin) käyttäjärekisteröintisivulle. Minulla on aikaisempaa kokemusta esim. ProcessWirestä, WordPressistä ja Drupalista. Niissä kaikissa lomakkeet on yleensä toteutettu liitännäisen avulla. Miten homma toimii Joomlassa? Olen yrittänyt kahlata järjestelmään asennettuja liitännäisiä mutta en löydä mitään joka viittaisi siihen. Lomakkeen HTML-koodista bongasin esim. com_users jonka löysin myös registration.php-nimisestä tiedostosta. Onko Joomlassa siis jokin valmis pohja olemassa käyttäjien rekisteröintiä varten?

Olisin ikuisesti kiitollinen jos joku avulias sielu haluaisi avata tätä logiikkaa Joomla-amatöörille. Seuraava askel olisikin sitten se, että mitä HoneyPot-ratkaisua / liitännäistä ehdottaisitte tuolle lomakkeelle. Joomlan versio näyttää olevan 3.9.15.

/AppleFarmer

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
07.04.2020 22:56 #10434 : Gamoss
Gamoss vastasi aiheeseen: User registration form ja HoneyPot
Eli ilmeisesti etsit rekisteröintilomakkeelle spämminesto ratkaisua? Tarkistappa eri liitännäiset mitä on saatavilla aiheeseen liittyen tuolta Joomla Extension directorysta:

extensions.joomla.org/tags/spam-protection/

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.035 sekuntia