Kuvagalleria LR-Connect (Ratkaistu)

  • Kyostim
  • Kyostim hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
13.11.2020 19:43 - 18.11.2020 09:44 #10445 : Kyostim
Kyostim loi aiheen: Kuvagalleria LR-Connect (Ratkaistu)
Olen valokuvauksen harrastaja ja haluan sivulleni kuvagallerian. Löysin mielestäni hyvän lisäkkeen nimeltään LR-connect. Se päivittää Adoben LR ohjelmassa osoitetun hakemiston suoraan Joomlan sivulle. Kuvien siirto toimii ja kuvat löytyvät kotisivulta mutta näkymä ei ole oikea. Minä olen aloittelijan sivujen rakentelussa enkä ole löytänyt ratkaisua asiaan.
Onko kenellekään kokemusta ko lisäkkeestä. Ohjelma on LR-connect.com.
Last Edit: 18.11.2020 09:44 : JiiKoo. Syy: Merkitty ratkaistuksi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
14.11.2020 13:15 #10446 : Gamoss
Gamoss vastasi aiheeseen: Kuvagalleria LR-Connect
Ei ole tuttu lisäosa, mutta tässä saattaa olla enemmänkin kyse sivuston templaten eli sivupohjan kanssa ristiin menevistä asetteluista. Suht usein tuli törmättyä joomlan lisäosien kanssa siihen että komponentille on luotu oma ulkoasu muotoilu ja se ei sitten toimi sivuston templaten kanssa yhteen suoraan pakasta asennettuna.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Kyostim
  • Kyostim hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
14.11.2020 16:17 #10447 : Kyostim
Kyostim vastasi aiheeseen: Kuvagalleria LR-Connect
Kiitos kommentista. Niin minäkin tuon päättelin, että kyse on ristiriidasta sivupohjan kanssa. En ole keksinyt paikkaa, jossa voisi muokata tuota pohjaa, johon kuvat tulevat.
Osaatko kertoa ketään, joka voisi luoda minulle pohjan jossa tuo lisäosa toimisi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
14.11.2020 17:16 #10448 : Gamoss
Gamoss vastasi aiheeseen: Kuvagalleria LR-Connect