(Ratkaistu) ImageSizer joomlaan 2.5.6
- Marjut
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
03.08.2012 12:14 - 06.08.2012 10:09 #3023
: Marjut
Marjut loi aiheen: (Ratkaistu) ImageSizer joomlaan 2.5.6
Onko jollakin kokemusta tästä pluginista? Käyttäjät ovat kehuneet tätä yksinkertaiseksi käyttää, mutta minä en nyt keksi miten. Latasin ohjelman pystyäkseni muuttamaan artikkelien kuvat thumbnaileiksi niin että klikattaessa aukeaa isompi kuva. Plugin on käytössä. Olen lisännyt kuvan tekstin joukkoon normaalista editorissa ja yrittänyt muuttaa kuvan kokoa editorilla, mutta en osaa tehdä tuota thumbnailia? Tuo ilmeisesti väärä tapa. Linkki lisäosaan. Jos joku on käyttänyt ja osaa neuvoa olen kiitollinen. Tämän pitäisi olla helppo mutta en keksi miten.
extensions.joomla.org/extensions/photos-a-images/images/articles-images
Lisäys vielä tähän etto olen lisännyt artikkeliin tuon koodinpätkä
{imagesizer path='images/path-to-the-imagefolder' limit='number of images' } joka tuo kyllä kuvan sivulle mutta ei tee siihen thumbnailia. Pienentää kuvan automaattisesti kokoon 80+120 mutta klikatessa isompi kuva ei aukea.
extensions.joomla.org/extensions/photos-a-images/images/articles-images
Lisäys vielä tähän etto olen lisännyt artikkeliin tuon koodinpätkä
{imagesizer path='images/path-to-the-imagefolder' limit='number of images' } joka tuo kyllä kuvan sivulle mutta ei tee siihen thumbnailia. Pienentää kuvan automaattisesti kokoon 80+120 mutta klikatessa isompi kuva ei aukea.
Last Edit: 06.08.2012 10:09 : JiiKoo. Syy: Lisätty otsikkoon Ratkaistu.
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- jkwebdesign
-
- Poissa
- Valvoja
-
Vähemmän
Lisää
03.08.2012 15:20 #3026
: jkwebdesign
Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi
jkwebdesign vastasi aiheeseen: ImageSizer joomlaan 2.5.6
Saisitko laitettua linkin sivulle missä tuo ei toimi?
Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi
- Marjut
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
06.08.2012 08:34 #3035
Marjut vastasi aiheeseen: ImageSizer joomlaan 2.5.6
Mulla ei ole sivusto vielä julkaistu.
- Marjut
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
06.08.2012 09:18 #3036
Marjut vastasi aiheeseen: ImageSizer joomlaan 2.5.6
Ny löysin ratkaisin vahingossa tähän ongelmaan. Liitännäisen hallinnassa kohta basic ja siellä kohdassa 'mode' mulla oli oletuksena päällä 'equal'Sen kun vaihdoin 'big' niin nyt toimii thumbnail niinkuin pitääkin.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.082 sekuntia