Komponenttisuositusta projektinhallintaan

  • Antti
  • Antti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
10.05.2013 14:57 - 10.05.2013 18:19 #5099 : Antti
Antti loi aiheen: Komponenttisuositusta projektinhallintaan
Tarttis saada mahdollisimman vakaata komponenttia projektinhallintaan, jota käyttää useampi osapuoli. Olen vähän katsellut tätä Projectforkkia , mutta mietityttää että kannattaako tuosta kokeilla uusinta versiota 4.1.0b1 (siis beta, mutta jota tuetaan) vai 4.0.0 stable versiota? Vai kenties vanhempaa? Vähän hämää se, että tuossa viimeisimmässä betassa on ilmeisesti korjattu joitain 4.0 stable versiossa ilmenneitä ongelmia - mutta yleensä komponenteissa stable versio on vakain ja suositellaan tuotantokäyttöön...

Vai löytyykö hyviä kokemuksia jostain muusta projektinhallintakomponentista?

EDIT: Asennettu siis 4.0 stable, mutta Joomla tarjoaa päivitystä "projectfork-4-update" 4.1.0b1 (joka on virallisesti siis beta1)

Admata nimimerkillä tuli joskus vanhalle Joomlaportalille kommentoitua.
Last Edit: 10.05.2013 18:19 : Antti.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • PeterFinn
  • PeterFinn hahmo
  • Vieras
  • Vieras
06.06.2013 10:36 #5250 : PeterFinn
PeterFinn vastasi aiheeseen: Komponenttisuositusta projektinhallintaan
Itse testaan myös parhaillaan Projectfork 4:sta. Asensin 4.0 stablen ja päivitin tuohon 4.1.0b1, kun tarjottiin. Toimii ihan ok. Pohdin parhaillaan PRO-version hankintaa, koska siihen tulee kalenteri piakkoin.

Tutustuin lyhyesti muihinkin joomlassa toimiviin projektiohjelmiin, mutta minusta Projectfork olisi toimivin.

Minua kiinnostaa myös suomen kieliversio. Toisessa kohtaa luin, että sitä on käännetty jo paljo, mutta Transifexiin sitä ei ole vielä viety.

t. Petteri

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Beluga
  • Beluga hahmo
  • Vieras
  • Vieras
07.06.2013 18:43 #5256 : Beluga
Beluga vastasi aiheeseen: Komponenttisuositusta projektinhallintaan
No kukahan sitä kääntää ja miksi ei tee sitä Transifexissa? Itse en ehdi, mutta olen koordinaattori.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.037 sekuntia