Miten googlesta saa virheellisen hakkerointi-ilmoituksen pois?

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
04.01.2017 17:29 #8714 : AditusPelvis
AditusPelvis loi aiheen: Miten googlesta saa virheellisen hakkerointi-ilmoituksen pois?

Ylläpidän Mielentaide ry sivustoa (jossa pyörii viimeisin joomla alustana). Samalla hotellipaketilla olleeseen toiseen sivustoon hakkeroitiin marraskuussa 2016 ja se asia on korjattu ja loppuun veisattu. Mielentaide ry sivuihin ei hakkerointi ylettynyt. Ongelmana on kuitenkin se, kun google hakee yhdistyksen nimellä, tulee hakutuloksen yhteyteen infoviesti: "Tämä sivusto voi olla hakkeroitu".

Olen koettanut sitä saada pois mutta onnistumatta. Mulla on googleen tunnukset omissa nimissäni mutta ei samoilla tunnuksilla, kuin olen mielentaide.fi sivustossa ylläpitäjänä. Google antaa ohjeeksi: 1.Rekisteröi ja vahvista sivustosi Googlen Search Consolessa. Siellä annetaan tiedosto, joka pitäis liittää osoitteeseen mutta ei se vaan onnistu. Tai sitten en vaan tiedä, miten se liitetään. Googlen mukaan mä en ole käyttäjänä mielentaide.fi sivuilla mutta kyse siis siitä, että olen eri tunnuksilla.

Onko jollain neuvoja tai kokemusta? Tahdon tuon infotekstin pois, koska se haittaa sivujen löytämistä ja uskaltautumista niiden käyttämiseen.
Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.073 sekuntia