OneWeb v3
- Beluga
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
14.06.2013 15:54 #5326
: Beluga
Beluga loi aiheen: OneWeb v3
joomlafuture.com/
Multa meni julkaisu ihan ohi - en edes tiedä tarkkaa päivää. En ole vielä edes kokeillut, mutta ajattelin, että ansaitsee oman aiheen, koska täällä on kyseisen sivupohjan ystäviä.
Multa meni julkaisu ihan ohi - en edes tiedä tarkkaa päivää. En ole vielä edes kokeillut, mutta ajattelin, että ansaitsee oman aiheen, koska täällä on kyseisen sivupohjan ystäviä.
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Räikkönen
-
- Vieras
-
24.06.2013 14:38 #5393
: Räikkönen
Räikkönen vastasi aiheeseen: OneWeb v3
Minua kiinnostaa OneWeb myös. En vain oikein pääse äkkiseltään jyvälle, että mistä tässä on oikeastaan kysymys. Onko joku täällä tehnyt sivuston OneWebin pohjalle ja voisi näyttää esim. sivustoja, joista pintapuolisesti selviää, mitä sillä saadaan aikaiseksi.
Myös kiinnostasi tietää, millaisiin ongelmiin sivupohjan kanssa on itse törmännyt vai onko pelkästään positiivisia kokemuksia. Ja tietenkin kiinnostaa myös tietää, että miksi juuri OneWeb.
Myös kiinnostasi tietää, millaisiin ongelmiin sivupohjan kanssa on itse törmännyt vai onko pelkästään positiivisia kokemuksia. Ja tietenkin kiinnostaa myös tietää, että miksi juuri OneWeb.
- Beluga
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
24.06.2013 16:21 #5394
: Beluga
Beluga vastasi aiheeseen: OneWeb v3
Se on runko, jota käytettäessä ei tarvitse keksiä pyörää uudelleen.
Näistä miniartikkeleista voi selvitä lisää: joomlafuture.com/index.php?option=com_content&view=category&id=10&Itemid=111
Siinä on sellaista tyylillistä puhtautta, joka esim. Bootstrapiin on vasta tulossa. Tai en tiedä, onko Bootstrap 3:n edes tarkoitus olla täysiverisesti semanttinen, muuten kuin gridin puolesta?
Näistä miniartikkeleista voi selvitä lisää: joomlafuture.com/index.php?option=com_content&view=category&id=10&Itemid=111
Siinä on sellaista tyylillistä puhtautta, joka esim. Bootstrapiin on vasta tulossa. Tai en tiedä, onko Bootstrap 3:n edes tarkoitus olla täysiverisesti semanttinen, muuten kuin gridin puolesta?
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.069 sekuntia