Miten moduulin jälkiliitettä voi käyttää

  • reimaorvasto
  • reimaorvasto hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
20.07.2013 17:24 #5497 : reimaorvasto
reimaorvasto loi aiheen: Miten moduulin jälkiliitettä voi käyttää
Pitäisi saada kieliversioiden valikoille omat paddingit. Mielestäni kaikkea olen jo kokeillut onnistumatta.

Laitoin valikkomoduulien jälkiliitteeksi kielen mukaan _en/_fi (kokeilin myös välilyöntia alaviivan sijaan), mutta se ei edes näy koodissa, saati että siihen voisi kohdistaa tyylejä. Tyylien puukottaminen globaalisti onnistuu, mutta tyylien kohdistamiseen eri kieliversioihin kaipaisin nyt kipeästi ohjeita. Tässä linkki: widehost.info/~visitkus/index.php?lang=en

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
20.07.2013 20:49 - 21.07.2013 10:08 #5500 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Miten moduulin jälkiliitettä voi käyttää
en tierä paddingeistä ulkoasussa (ei oo mun "duuni") mut kerrankin aihe kalastus. Ja näyttävä sivusto onkin, olin kustavis nuorena polvenkorkuisena edesmenneen äitini kanssa... sivupohjanikkarit tulevat kyllä varmasti kertomaan, jos minäkin oppinut niiltä...

Next place Kustavi...

ps kannattaapi vilkaista allaoleva googgeli haku aiheeseen liittyen ;)
www.google.fi/#output=search&sclient=psy-ab&q=how+...91b1d8e95fc70&biw=1344&bih=595

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Last Edit: 21.07.2013 10:08 : Mortti.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.07.2013 12:02 #5506 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Miten moduulin jälkiliitettä voi käyttää
Tuo ei artisteerin kanssa toimi ihan kuten normaalisti (eli tuon Artisteerin käyttämä position-1 on aika spessu juttu kaikin puolin..), mutta no hätä.. Voit antaa luokkia ul elementille antamalla haluamasi luokat "Valikon tagin id" kohtaan.

Muiden moduuline kohdalla ongelmaa ei pitäisi olla artisteerillakaan. Jos on paljon muutettavaa, niin sivupohjalle voi määriotellä myös oletuskielen, joten voit käyttää eri kieliversioilla ei pohjaa.

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: reimaorvasto

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.068 sekuntia