[RATKAISTU]Sivupohjan free version deletoiminen ei onnistu / vaihto premium versioon mahdoton

• Marjut
  • Marjut hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
15.06.2012 15:19 - 20.06.2012 22:34 #2692 : Marjut
Marjut loi aiheen: [RATKAISTU]Sivupohjan free version deletoiminen ei onnistu / vaihto premium vers
Mitäköhän teen väärin. Mulla on asennettuna joomla 2.5.4. versioon ASTemplaten free sivuphja, johon olen tehnyt joitakin muutoksia. Olen nyt ostanut templaten premium version ja haluaisin vaihtaa sen tuon freen tilalle. Asetin toisen sivupohjan defaultiksi ja yritin poistaa tuota free versiota. Joomlassa virhe että 'sivun tyyliä ei voi poistaa' ja kun jokin toinen sivupohja on defaultina - admin puolelle kirjautuessa 404 virhe - artikkelia ei löydy? Voivatko nämä johtua siitä että esim vastaavia moduulipaikkoja ei löydy tuosta sivupohjasta jonka nyt väliaikaisesti laitoin defaultiksi?
Last Edit: 20.06.2012 22:34 : Mortti.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• papa
  • papa hahmo
  • Vieras
  • Vieras
18.06.2012 17:50 #2703 : papa
papa vastasi aiheeseen: Vs: Sivupohjan free version deletoiminen ei onnistu / vaihto premium versioon ma
Kokeiles poistaa se Lisäosienhallinta->yleishallinta näkymän kautta, pitäisi onnistua.

• Marjut
  • Marjut hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
20.06.2012 11:33 #2714 : Marjut
Marjut vastasi aiheeseen: Vs: Sivupohjan free version deletoiminen ei onnistu / vaihto premium versioon ma
Kiitos. Olinpas hölmö.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.067 sekuntia