Fridde & Speedfiskari Fanny
- TekFix
- Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
Vähemmän
Lisää
09.05.2014 12:30 #6925
: TekFix
TekFix loi aiheen: Fridde & Speedfiskari Fanny
www.friddemartin.net/fi/
Toteutettiin Joomla 3.2-versiossa ja pyörii nyt 3.3.0 vesiossa. Varsin menevä paatti!
Toteutettiin Joomla 3.2-versiossa ja pyörii nyt 3.3.0 vesiossa. Varsin menevä paatti!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mortti
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Mortti
- Poissa
- Ylläpitäjä
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 121
10.05.2014 15:05 - 10.05.2014 21:49 #6928
: Mortti
Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Mortti vastasi aiheeseen: Fridde & Speedfiskari Fanny
Moro Bamce pitkästä aikaa.
Huomasin ko asian sivustolla, jonka ehkä haluasit korjata?
Kun esimerkiksi liittää ko url:n naamakirjaan, ni nappaa automaattisesti meta kuvauksen sisällön, joka on "hieman epäsopiva" mielestäni
Esimerkki: screencast.com/t/WJRk7jghdby
Syy: screencast.com/t/IoaZ1NWKBa
Eli kuvaus olisi varmaan hyvä muuttaa...
Edit: huomasin asian siis kun olin laittamassa linkkiä sipoossa asuvalle serkulleni ja kysyäkseni, että onko tuttui... (check all)
Sami
Huomasin ko asian sivustolla, jonka ehkä haluasit korjata?
Kun esimerkiksi liittää ko url:n naamakirjaan, ni nappaa automaattisesti meta kuvauksen sisällön, joka on "hieman epäsopiva" mielestäni
Esimerkki: screencast.com/t/WJRk7jghdby
Syy: screencast.com/t/IoaZ1NWKBa
Eli kuvaus olisi varmaan hyvä muuttaa...
Edit: huomasin asian siis kun olin laittamassa linkkiä sipoossa asuvalle serkulleni ja kysyäkseni, että onko tuttui... (check all)
Sami
Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Last Edit: 10.05.2014 21:49 : Mortti.
- TekFix
- Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
16.05.2014 16:02 - 16.05.2014 16:15 #6936
: TekFix
TekFix vastasi aiheeseen: Fridde & Speedfiskari Fanny
Wow. Tosi tarkka huomio! Kiitos! Korjattu!
Miten ihmeessä tuo teksti on joutunut sinne - koko saitilla ei ole tietääkseni koskaan käytetty Zenith-nimistä templatea - sitä ei löydy downloadeistani ja on vieraan näköinen! Fannyn saitilla on pohjana Shape5.com tekemä Traction... Tuo teksti löytyi ainoastaan suomenkieliseltä etusivulta, itse artikkelin metatiedosta. Ihmeellistä, pitää tutkia tarkemmin...
EDIT: Zenith löytyikin vanhemmista downloadeistani. Olisinkohan joskus kokeillut sitä ko. sivustolla...? Mutta miten se on tuon tekstin pystynyt laittamaan etusivun metatietoihin on minulle arvoitus...
Miten ihmeessä tuo teksti on joutunut sinne - koko saitilla ei ole tietääkseni koskaan käytetty Zenith-nimistä templatea - sitä ei löydy downloadeistani ja on vieraan näköinen! Fannyn saitilla on pohjana Shape5.com tekemä Traction... Tuo teksti löytyi ainoastaan suomenkieliseltä etusivulta, itse artikkelin metatiedosta. Ihmeellistä, pitää tutkia tarkemmin...
EDIT: Zenith löytyikin vanhemmista downloadeistani. Olisinkohan joskus kokeillut sitä ko. sivustolla...? Mutta miten se on tuon tekstin pystynyt laittamaan etusivun metatietoihin on minulle arvoitus...
Last Edit: 16.05.2014 16:15 : TekFix. Syy: lisätietoja
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.071 sekuntia