IP estetty väärän salasanan vuoksi (Ratkaistu)

  • Otra55
  • Otra55 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
09.11.2016 15:45 - 13.11.2016 06:37 #8595 : Otra55
Otra55 loi aiheen: IP estetty väärän salasanan vuoksi (Ratkaistu)
Olen hiukan hämilläni kun omat IP-osoitteeni ovat plokattu enkä pääse uutena sivujen päivittäjänä omalta koneeltani sivuille lainkaan.

Onnistuin kaiketi tulkitsemaan salasanoissa Oon nollaksi ja päinvastoin.

Kaikkialta muualta homma toimii. Sivuilla on palveluntarjoajan kirjautuminen Joomlan kirjautumisen lisäksi. Palvelun tarjoajan tuki henkilö löysi lähettämistäni windowsin vikahaku datasta kohdan joka kertoo joomlan estävän IP-osoitteeni !

Kyseessä on flamekouvola.fi sivut Miten tästä eteenpäin ??

Arto
Last Edit: 13.11.2016 06:37 : JiiKoo. Syy: Merkitty ratkaistuksi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12.11.2016 13:42 #8599 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: IP estetty väärän salasanan vuoksi
Oudolta tuntuu, että Joomla estäisi sinut tai IP-osoitteesi. Yleensä se on palveluntarjoaja, joka lyö yhden tietyn IP-osoitteen estoon.

Onko sivustolla jokin spämminesto-komponentti tms. käytössä (esim. Spambotcheck), joka on voinut asettaa IP-osoitteellesi eston? Näitä on Joomlaa saatavilla lukuisia. Kirjaudu muualta sivustollesi ja tsekkaa tai pyydä sivustosi pääkäyttäjää (ellet ole itse sellainen) tarkistamaan tilanne.

Tarkista myös oman koneesi palomuuri ja virustorjunta. Myös koneen päivitykset kuntoon.

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Otra55

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Otra55
  • Otra55 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
12.11.2016 20:48 #8602 : Otra55
Otra55 vastasi aiheeseen: IP estetty väärän salasanan vuoksi
Näin se olikin vaikka Kaima palveluntarjoajalta ensin tulkitsikin että Joomla plokkaa ip:ni. Sain häneltä s-postia että sinne on asennettu Brute force hyökkäyksen takia suojaus joka oli ip:ni estänyt. Joten tää keissi on ratkaistu. Vielä kun keksisin miten saisin otsikkoa muokattua niin että "ratkaistu" näkyis siinä !!??

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.035 sekuntia