Salasana koodaussivulle

  • Maria
  • Maria hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
21.09.2023 20:47 #10560 : Maria
Maria loi aiheen: Salasana koodaussivulle
Näyttää siltä, että mun yrityksen kotisivujen tekijä tekee minulle oharit eikä sivut valmistu. Jotain hän on tehnyt (käsittääkseni juuri Joomlalla), koska yrityksen verkko-osoite ilmoittaa, että sivut ovat tulossa ja pyytää salasanaa. Onko Joomlan kautta minun (domainin omistajana) mahdollista saada tietooni salasana, jolla verkkosivuille pääsee kirjautumaan ja salasana Joomlaan, jolla niitä pääsee toinen tekijä koodamaan valmiiksi? Tai voitteko mitenkään auttaa tässä tilanteessa?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
22.09.2023 10:56 #10561 : Gamoss
Gamoss vastasi aiheeseen: Salasana koodaussivulle
No tuota, onko palvelin sinun vuokraama vai webbisivujen tekijän? Jos olet itse hankkinut palvelimen hostauksen, on sinulla myös oikeudet palvelimelle ja sitä myöten mahdollisuus mennä muokkaamaan palvelimella olevia tietoja. Jos taas palvelin on tekijän oma palvelin ei sinne oikein ole asiaa mennä sorkkimaan vaikka domain olisikin sinun nimissä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Maria
  • Maria hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
22.09.2023 11:03 #10562 : Maria
Maria vastasi aiheeseen: Salasana koodaussivulle
Nämä asiat ja termit ovat minulle vieraita, mutta olen siinä käsityksessä, että palvelin on minun. Olen siis ostanut webhotellin Domainkeskuksen kautta. He saavat pyyhittyä tuotokset pois, mutta olisin ihan mielenkiinnosta katsonut, mutta sinne on jo koodattu ei tai ole koodattu.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Maria
  • Maria hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
22.09.2023 11:47 - 22.09.2023 11:52 #10563 : Maria
Maria vastasi aiheeseen: Salasana koodaussivulle
.
Last Edit: 22.09.2023 11:52 : Maria.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
22.09.2023 12:09 #10564 : Gamoss
Gamoss vastasi aiheeseen: Salasana koodaussivulle
Juu jos palvelin on sinun varaama ja maksama, niin silloin on sinulla myös tunnukset millä on pääsy tietokantaan, mistä voi päästä muuttamaan julkaisujärjestelmään salasanat ja kirjautumaan sisälle julkaisujärjestelmään.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.039 sekuntia