Kysymys Joomla.fi sivuston menu-valikosta

• Vincenso
  • Vincenso hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
04.06.2012 14:48 #2598 : Vincenso
Vincenso loi aiheen: Kysymys Joomla.fi sivuston menu-valikosta
Hei!

Uutena tulokkaana täällä, eli tasapuolisesti tervehdys kaikille. Olen tässä viimeaikoina alkanut tekemään kaikenlaisia kokeiluita Joomlan kanssa, eli vielä on hieman uusi tuttavuus. Nopeasti kuitenkin päässyt sisään, ja uusi 2.5 versio vaikuttaa oikein mukavalta.

Tuli mieleen kysyä täältä, että onko sivuston käyttämä Menu teidän oma tekemä vai joku saatavilla oleva liitännäinen vai omaan käyttöön räätälöity? Näyttää nimittäin erittäin herkulliselta ja käytännölliseltä! Olen muutamia vastaavia löytänyt mitä pääsee itse CSS tyyleillä muokkaamaan, mutta ajattelin tiedustella että josko tämä teidän menu on joku saatavilla oleva liitännäinen, niin olisin siitä kyllä kiinnostunut.

Kiitos jo etukäteen!

Mukavaa kesää vaan kaikille Joomlalaisille!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
04.06.2012 16:40 #2599 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: Vs: Kysymys Joomla.fi sivuston menu-valikosta
Tervetuloa mukaan!

Joomla.fi sivusto käyttää Rocketthemen Camber sivupohjaa ja menu tulee siitä. Yleisesti Joomla.fi ilmeestä saa kiittää Jannea (Naghris).

Demo täällä
demo.rockettheme.com/aug11/

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Vincenso

• Vincenso
  • Vincenso hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.06.2012 12:32 #2606 : Vincenso
Vincenso vastasi aiheeseen: Vs: Kysymys Joomla.fi sivuston menu-valikosta
Kiitoksia!

Ohjasi jo parempaan suuntaan. Gantry vaikutti ihan pätevältä! Alankin väsäämään seuraavaa testisivustoa sen pohjalle.

Onko täällä paljon keskusteltu Joomlan ja Drupalin eroista? Osaisiko joku valaista minua hieman selvistä eroista niiden välillä, olen ainoastaan ehtinyt perehtyä Joomlaan, ja toinen on vielä tuntematon. Vai onko Drupalista keskusteleminen kiellettyä Joomla foorumilla? : )

Onko tämä foorumi muuten todellakin Kunenalla toteutettu?

Lisää
05.06.2012 14:38 #2607 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: Kysymys Joomla.fi sivuston menu-valikosta

Onko täällä paljon keskusteltu Joomlan ja Drupalin eroista? Osaisiko joku valaista minua hieman selvistä eroista niiden välillä, olen ainoastaan ehtinyt perehtyä Joomlaan, ja toinen on vielä tuntematon. Vai onko Drupalista keskusteleminen kiellettyä Joomla foorumilla? : )

Täällä ei ole juurikaan/ollenkaan keskusteltu Joomlan ja Drupalin eroista.

Joomla.fi:n rooli rekisteröityneenä Joomla! käännöskumppanina on edistää, valvoa ja yhdenmukaistaa Joomla! tiedostojen käännöstyötä.

Joomla.fi on valittu tähän tehtävään Joomla! -ydinkehittäjätiimin toimesta. Kriteereinä valinnalle olivat vankka Joomla!-tuntemus, sitoutuminen ja aiemmat näytöt Joomla! (ja sitä ennen Mambo)- osaamisesta ja auttamishalusta. Joomla.fi -sivusto on virallisesti tunnustettu Joomla! -organisaation puolelta.

Kyseisistä asioista on kyllä internet pullollaan esim. jos laitat Google haun vaikka "differences between Joomla and Drupal" Joomla! ja Drupal ovat "johtavia" avoimen lähdekoodin julkaisujärjestelmiä Suomessa ja ympäri maailmaa, unohtamatta tietenkään WordPress:iä...

Onko tämä foorumi muuten todellakin Kunenalla toteutettu?

Kyllä, tämä foorumi on toteutettu Kunenalla , joka on Joomla!an asennettava lisäosa.

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.072 sekuntia