- Vastaanotettu kiitos 2
Hakukoneoptimointi ei oikein pelaa...
- Syväkylmä
-
- Poissa
- Tulokas
-
Vähemmän
Lisää
14.02.2013 12:18 - 14.02.2013 12:20 #4597
: Syväkylmä
Itse pyöritän kahta saittia jotka nousee googlen hauilla top 10 sisään. Joskus jopa kumpikin sivu on yhtäaikaa top10:ssä, jopa viiden seassa. Ja noin kymmenellä tärkeimällä hakusanalla. Tässä muutama vinkki.
Lue aluksi huolella Google Webmastereille tekemä opus: www.google.com/webmasters/
Meta-infolla ei ole kovin suurta painoarvoa hakutuloksissa, vaan SISÄLLÖLLÄ.
Meta-infoon vaan muutama tärkein sana, joka toistuu usein myös sivustossasi ja jopa valikossa.
Mitä enenmmän ihmiset tykkävät sivustasi, sitä paremmmin se nousee googlessa.
Rahalla saa näkyvyyttä, mutta sen hinta-laatusuhde on heikko. Rahalla et voi nostaa normaaleja hakuja ylös.
Kannattaa lukea googlen ohjeet ja faktat, miten hakukone rankkaa sivustoja. Omat sivut on olleet jo vuosia pinnalla. Ja ilman taloudellisia ponnistuksia.
Itse en noista testisoftista pahemmin myöskään välitä. Googlella on toki hyviä työkaluja, ja niitä kannattaa aluksi käyttä, jotta saa persuasiat kunton.
Syväkylmä vastasi aiheeseen: Hakukoneoptimointi ei oikein pelaa...
presidentti kirjoitti: Noniin, kiitos Gamossille ja jkwebdesignille hyvistä vastauksista. Olen vertaillut sivujen metakuvauksia ja ne eivät paljoa eroa kilpailijoiden vastaavista, paitsi että ehkä edukseen. Myöskin robots.txt on kunnossa ja sivut löytyvät ekalta googlen sivulta, kun haetaan tietyn tuotteen nimikkeellä.
----
E: lisätään sen verran että ala on sellainen, jossa ei paljoa tietoa jaella muille.
Itse pyöritän kahta saittia jotka nousee googlen hauilla top 10 sisään. Joskus jopa kumpikin sivu on yhtäaikaa top10:ssä, jopa viiden seassa. Ja noin kymmenellä tärkeimällä hakusanalla. Tässä muutama vinkki.
Lue aluksi huolella Google Webmastereille tekemä opus: www.google.com/webmasters/
Meta-infolla ei ole kovin suurta painoarvoa hakutuloksissa, vaan SISÄLLÖLLÄ.
Meta-infoon vaan muutama tärkein sana, joka toistuu usein myös sivustossasi ja jopa valikossa.
Mitä enenmmän ihmiset tykkävät sivustasi, sitä paremmmin se nousee googlessa.
Rahalla saa näkyvyyttä, mutta sen hinta-laatusuhde on heikko. Rahalla et voi nostaa normaaleja hakuja ylös.
Kannattaa lukea googlen ohjeet ja faktat, miten hakukone rankkaa sivustoja. Omat sivut on olleet jo vuosia pinnalla. Ja ilman taloudellisia ponnistuksia.
Itse en noista testisoftista pahemmin myöskään välitä. Googlella on toki hyviä työkaluja, ja niitä kannattaa aluksi käyttä, jotta saa persuasiat kunton.
Last Edit: 14.02.2013 12:20 : Syväkylmä.
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.062 sekuntia