Lisäosan latauksen ongelma yms.

• kelimies100
  • kelimies100 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
20.08.2012 00:05 #3171 : kelimies100
kelimies100 loi aiheen: Lisäosan latauksen ongelma yms.
Ongelmani koskee Joomla 1.7 pohjalla olevan sivuston ongelmaa. Sivupohjana on CloudAccess.netin ilmaispohja ca_cloubase2_1.7 Master. Sivusto on suomalaisen Suncometin 2.0Gb:n tili.
Varsinainen ongelma koskee erilaisten lisäosien latausta sivustoon. Olen haluamassa käyttää sivustolla kuvagallerioita ja videogallerioita Joomlan lisäosina. Joidenkin lisäosien kohdalla käy, että niistä ei lataannu tuolla helpolla latauksella ja asennuksella, kuin ylläpito-osio ja näin sitä ei voi liittää valikkoon sivustolle näkyviin.
Haluamastani ohjelmista olen video-ohjelmista saanut muun muassa kaksi asennettua sivustolle, että ne ovat myös asentuneet sivustolle siten, että sivustonne valikkoon on voinut sen liittää näkymään sivustolla. Kun kaikki on sitten valmistaja, kokeilin ohjelman toimintaa, alkoi video pyöriä ja vain videon ääni tuli videosta, kuva jäi puuttumaan. Olen tehnyt sivun videot editorilla koneellani ja tiedostomuotona on ollut mp4-tiedostomuoto. Nämä tiedostot pitäisivät toimivan näillä mainitsemallani kahdella ohjelmalla.
Nämä ohjelmat, joista kirjoitan tässä jutussa ovat All Video Share ja HD VideoPlayer.

Ovatko nämä kaksi eri vikaa, että ohjelma ei asennu oikein ja ohjelman puuttuva toiminta lähtöisin samasta lähteestä?

Palveluntarjoaja on tarkistanut sivuston PHP –asetukset, että ne ovat optimaaliset.
Olen kokeillut tätä videon toimintaa usealla selaimella ja aina on ollut tuloksena puutteellinen kuvaton video. Myöskkään toisella tietokoneella ei vidon kuva näy millään selaimella.

Minulla ei ole Joomlan kehitysympäristöä koneellani, jossa asiaa voisin tutkia, pitänee varmaan se sinne asentaa.

Avun tarpeessa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.110 sekuntia