Turvallisia (mieluuten ilmaisia) Joomla 2.5 sivupohjia?
- starchild
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
21.08.2012 22:25 #3183
: starchild
starchild loi aiheen: Turvallisia (mieluuten ilmaisia) Joomla 2.5 sivupohjia?
Hei vaan. Päivitin juuri joomlan 2.5.6 versioon ja olen käyttänyt samaa sivupohjaa jo aikaisemmassa versiossa ja nyt aattelin, että voisi olla sivupohjan päivityksen aika.
Google tarjoaa miljoonaa eri joomla template sivustoa, mutta lukemieni foorumikeskustelujen perusteella ihan kaikista lähteistä ei kannata ruveta lataamaan, koska saattaa tulla haittakoodia sivupohjan mukana.
Eli onko täysin luotettavia sivupohja-sivuja olemassa? Ilmaisia olen käyttänyt tähän asti...
Google tarjoaa miljoonaa eri joomla template sivustoa, mutta lukemieni foorumikeskustelujen perusteella ihan kaikista lähteistä ei kannata ruveta lataamaan, koska saattaa tulla haittakoodia sivupohjan mukana.
Eli onko täysin luotettavia sivupohja-sivuja olemassa? Ilmaisia olen käyttänyt tähän asti...

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- mirkoe
-
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
- Kahvilla pärjää aina!
Vähemmän
Lisää
22.08.2012 13:05 #3190
: mirkoe
Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi
mirkoe vastasi aiheeseen: Turvallisia (mieluuten ilmaisia) Joomla 2.5 sivupohjia?
Jos haluaa olla varma ettei sivupohja sisällä haittakoodia, niin kannattenee luottaa ns. isoihin toimijoihin ja maksullisiin templateihin. Rockettheme, Joomla-Art, Gavick, Yootheme jne. Näillä on usein myös muutamia ilmaisia sivupohjia, joita voi käyttää omien sivustojen pohjina.
Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi
- Mortti
-
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 121
22.08.2012 19:28 #3193
: Mortti
Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Mortti vastasi aiheeseen: Turvallisia (mieluuten ilmaisia) Joomla 2.5 sivupohjia?
JoomlaPraise
:lla on myös muutamia ilmaisia ja luotettavia sivupohjia.
Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.073 sekuntia