Virheviesti
- alias
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
16.09.2012 03:46 - 16.09.2012 03:56 #3396
: alias
alias loi aiheen: Virheviesti
Olen asentanut Joomla! 2.5.6. kahteen kertaan samalle palvelimelle eri domainien alle ja rakentanut molempiin omanlaisensa ulkoasun. Kun ensin yritin asentaa DJ-ImageSlider -lisäosaa toiseen näistä sivustoista, niin sain virheviestin, josta selvisi, että mitkä kansioiden käyttöoikeudet tarvitsee vielä muuttaa. Sen jälkeen sain lisäosan asennettua ja konfiguroitua onnistuneesti. Ennen kuin edes yritin asentaa samaista lisäosaa toiselle sivustolle vaihdoin edellisellä asennuskerralla tulleiden virheviestin ilmoittamien kansioiden oikeudet jo valmiiksi. Asentaessani lisäosaa tälle jälkimmäiselle sivustolle saan silti edelleen alla olevan virheviestin:
JFolder::create: Hakemiston luonti ei onnistunut
Unable to write entry
Vaikeinta on, että tällä kertaa se ei kerro minkä tiedoston tai kansion kirjoitusoikeudet tulisi muuttaa. Olen tarkistanut mm. käyttöoikeudet, omistajan ja ryhmän sekä tmp ja logs -kansioiden polut. Kaikesta huolimatta com_djimageslider, DJ-ImageSlider -moduuli, DJ-ImageSlider Package tulevat näkyviin lisäosien yleishallinnassa. Lisäksi se luo DJ-ImageSlider -moduulin, mutta ilman asetuksia ja herjaa moduulin avatessa, että "Moduulin XML-tietoa ei ole saatavilla".
Mistäköhän tuo virheviesti voisi johtua? Ilmeisesti ei siis saa asennettua tai luettua XML-tiedostoa, mutta minne ja miksi? Olen yrittänyt etsiä vastausta ongelmaani turhaan, joten toivottavasti joku osaisi auttaa...
JFolder::create: Hakemiston luonti ei onnistunut
Unable to write entry
Vaikeinta on, että tällä kertaa se ei kerro minkä tiedoston tai kansion kirjoitusoikeudet tulisi muuttaa. Olen tarkistanut mm. käyttöoikeudet, omistajan ja ryhmän sekä tmp ja logs -kansioiden polut. Kaikesta huolimatta com_djimageslider, DJ-ImageSlider -moduuli, DJ-ImageSlider Package tulevat näkyviin lisäosien yleishallinnassa. Lisäksi se luo DJ-ImageSlider -moduulin, mutta ilman asetuksia ja herjaa moduulin avatessa, että "Moduulin XML-tietoa ei ole saatavilla".
Mistäköhän tuo virheviesti voisi johtua? Ilmeisesti ei siis saa asennettua tai luettua XML-tiedostoa, mutta minne ja miksi? Olen yrittänyt etsiä vastausta ongelmaani turhaan, joten toivottavasti joku osaisi auttaa...
Last Edit: 16.09.2012 03:56 : alias.
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.057 sekuntia