sivusto ei toimi ilman www etuliitettä
- buua
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
03.12.2013 16:12 #6165
: buua
buua loi aiheen: sivusto ei toimi ilman www etuliitettä
moi!
tämä nyt ei liity mitenkään Joomlaan, mutta varmasti täällä osataan neuvoa, kun en googlella löytänyt tälä kertaa vastausta.
eli yleensä sivusto toimii ilman www-etuliitteen kirjoittamista, mutta on eräs sivusto hallinnassani joka ei toimi noin Chromella eikä Explorerilla. Firefoxilla toimii, mutta se ilmeisesti hakee sen googlen kautta, jos oikein olen ymmärtänyt.
kysymys siis kuuluu, onko se domaininhaltijan (.fi tässä, domain.fi sieltä en löytänyt mitään rasti ruutuun -kohtaa), palveluntarjoajan (webhotelli) vai minun asia saada sivusto pelaamaan ilman www:tä??
tämä nyt ei liity mitenkään Joomlaan, mutta varmasti täällä osataan neuvoa, kun en googlella löytänyt tälä kertaa vastausta.
eli yleensä sivusto toimii ilman www-etuliitteen kirjoittamista, mutta on eräs sivusto hallinnassani joka ei toimi noin Chromella eikä Explorerilla. Firefoxilla toimii, mutta se ilmeisesti hakee sen googlen kautta, jos oikein olen ymmärtänyt.
kysymys siis kuuluu, onko se domaininhaltijan (.fi tässä, domain.fi sieltä en löytänyt mitään rasti ruutuun -kohtaa), palveluntarjoajan (webhotelli) vai minun asia saada sivusto pelaamaan ilman www:tä??
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- quietFinn
-
- Poissa
- Valvoja
-
Vähemmän
Lisää
03.12.2013 18:53 #6166
: quietFinn
netFinn - Taatusti Joomla!-yhteensopiva webhosting: www.netfinn.fi
quietFinn vastasi aiheeseen: sivusto ei toimi ilman www etuliitettä
Kyllä se on palveluntarjoajan asia, edellyttäen että palveluntarjoaja vastaa kyseisen domainin nimipalveluista.
netFinn - Taatusti Joomla!-yhteensopiva webhosting: www.netfinn.fi
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.096 sekuntia