Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.

  • Jussa78
  • Jussa78 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
01.02.2013 18:15 #4489 : Jussa78
Jussa78 loi aiheen: Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.
Tein automaattista päivitystä 2.5.7 versiosta 2.5.8 versioon jonka jälkeen en ole enää päässyt takaisin hallintapaneeliin. Tulee vain tällainen ilmoitus kun yritän kirjautua pääkäyttäjä tunnuksilla hallintapaneeliin. Fatal error: Call to undefined method JSession::checkToken() in /home/u32278/public_html/administrator/components/com_login/controller.php on line 52

Olen vaihtanut koko päivitykseen liittyvät tiedostot FTP yhteyden kautta uudestaan versio 2.5.7 päivityspaketista, mutta eipä vaan auta.

Olen aika uusi harrastelija joomlan parissa ja toivottavasti saisin täältä apua ongelmaani.

Kiitos jo etukäteen!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.02.2013 18:27 #4490 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.
hmm... jossain on menty ilmeisesti hakoteille... nopea google-haku toi ensimmäisenä eteen tämän topicin(lue koko aihe), jossa asiaa on käsitelty jo joskus aikaisemminkin. Itse tosin en ole kohdannut samankaltaista ongelmaa minkään version päivityksessä?

forum.joomla.org/viewtopic.php?f=625&t=707833#p2821801

Ehkä tämä auttaa sinua edes jotenkin?

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Jussa78
  • Jussa78 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
01.02.2013 18:34 #4491 : Jussa78
Jussa78 vastasi aiheeseen: Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.
Juu, tuo oli ensimmäinen mitä itsekin löysin, mutta siitä ei valitettavasti ollut apua.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.02.2013 19:59 #4493 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.
Menit siis tekemään tämän:

Olen vaihtanut koko päivitykseen liittyvät tiedostot FTP yhteyden kautta uudestaan versio 2.5.7 päivityspaketista, mutta eipä vaan auta.


Onko sinulla/tottakaihan sinulla on backupit, ennen kuin aloitit tekemään mitään... palautappa ne (tiedostot ja tietokanta), jolloin olemme lähtötilanteessa, kun kaikki toimi oikein.

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Jussa78
  • Jussa78 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
01.02.2013 20:50 #4494 : Jussa78
Jussa78 vastasi aiheeseen: Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.
No siinäpä se minun tyhmyyteni juuri ilmenee, että ei ole backuppeja. Jatkossa ne tulee aina olemaan...parhaitenhan oppii kantapään kautta :unsure:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.02.2013 03:28 #4496 : quietFinn
quietFinn vastasi aiheeseen: Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.

Jussa78 kirjoitti:
Olen vaihtanut koko päivitykseen liittyvät tiedostot FTP yhteyden kautta uudestaan versio 2.5.7 päivityspaketista, mutta eipä vaan auta.


Rymäytät sinne vaan kaikki tiedostot 2.5.8 version TÄYDESTÄ asennuspaketista.

netFinn - Taatusti Joomla!-yhteensopiva webhosting: www.netfinn.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Jussa78
  • Jussa78 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
02.02.2013 11:59 #4498 : Jussa78
Jussa78 vastasi aiheeseen: Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.

quietFinn kirjoitti:

Jussa78 kirjoitti:
Olen vaihtanut koko päivitykseen liittyvät tiedostot FTP yhteyden kautta uudestaan versio 2.5.7 päivityspaketista, mutta eipä vaan auta.


Rymäytät sinne vaan kaikki tiedostot 2.5.8 version TÄYDESTÄ asennuspaketista.


Kokeilen tuota vielä, mutta epäilen, että siinä 2.5.8 versiossa se vika alunperin tulikin.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Jussa78
  • Jussa78 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
02.02.2013 15:02 #4499 : Jussa78
Jussa78 vastasi aiheeseen: Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.

Jussa78 kirjoitti:

quietFinn kirjoitti:

Jussa78 kirjoitti:
Olen vaihtanut koko päivitykseen liittyvät tiedostot FTP yhteyden kautta uudestaan versio 2.5.7 päivityspaketista, mutta eipä vaan auta.


Rymäytät sinne vaan kaikki tiedostot 2.5.8 version TÄYDESTÄ asennuspaketista.


Kokeilen tuota vielä, mutta epäilen, että siinä 2.5.8 versiossa se vika alunperin tulikin.


Minä olen kyllä oikeasti näissä ihan noviisi :( Asensin nyt täyden asennuspaketin 2.5.8 versiosta ja sitten kaikki mitä olin aikaisemmin tehnyt katosi ja nyt minulla on 2.5.8 ilman minkäänlaista sisältöä. Kävin myphpadminista katsomassa ja siellä kyllä näkyi vielä kaikki vanha sisältö tiedostoina. Olin ottanut aikaisemmin kopion public_html kansiosta ja ajan paraikaa sitä nyt ftp yhteydellä sisään, jos vaikka sillä tavalla palautuisi vanhat sivut takaisin.

Minusta tuntuu, että kaikki mitä teen, niin tekee vaan enemmän tuohoa kuin että asiat menisi parempaan suuntaan. Jos jotain positiivista pitää oikein hakemalla hakea, niin pääsin taas hallintapaneeliin kirjautumaan :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.02.2013 15:40 #4500 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.
quietFinn tarkoitti alunperin tuolla rymäytyksellä uskoisin, että otat full paketin ja korvaat sillä ilman installation -kansiota, jolloin jokainen joomla tiedosto tulee varmasti olemaan 2.5.8 asteella.

Älä Jussa78 vielä lannistu... onko sivusto ollut jollain palveluntarjoajalla vai ihan kotiviritys(kehitysympäristö)?
Palvelin palveluntarjoajalla pitäisi olla backupit siihen lähtökohtaan tallella.
Ota yhteys palveluntarjoajaasi ja pyydä että he palauttavat varmuuskopiot sille ajalle... ennen päivitysyritystä...

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Jussa78
  • Jussa78 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
02.02.2013 16:01 #4501 : Jussa78
Jussa78 vastasi aiheeseen: Kirjautuminen hallintapaneeliin ei onnistu 2.5.8 päivitys (yrityksen) jälkeen.
Juu, kyllä se on shellit.orgilla. Empä tosiaan tullut itse ajatelleeksi koko asiaa. Kiitti tiedosta :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.086 sekuntia