Ratkaistu! Ongelmia joomlan asennuksessa

  • Kevin1990
  • Kevin1990 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
04.02.2013 23:49 #4516 : Kevin1990
Kevin1990 loi aiheen: Ratkaistu! Ongelmia joomlan asennuksessa
Osaako joku kertoa mistä voisi johtua, kun koitan asentaa joomlaa, niin alkuvaiheessa kun valitaan kieli ja kun painan seuraavaa, niin mitään ei tapahdu, eikä tule edes mitään virheilmoitusta. Olen kokeilut kaikilla eri selaimella ja koittannu asennusta ihan alusta asti uudelleen monta kertaa ja sama juttu. Sellainen tieto vielä, että olen aikasemmin saanut ladattua joomlan, mutta poistin äskettäin koko joomlan ja yritin asentaa, niin ei onnistunut? Onko kellään mitään ehdotuksia?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2013 01:26 - 05.02.2013 01:38 #4517 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Ratkaistu! Ongelmia joomlan asennuksessa
Oletko tarkastanut, että palvelimesi täyttää uuden joomlan vaatimukset?

Edittiä.. Tuo näyttäisi olevan palvelimeen liittyvä juttu, joten kannattaa olla yhteydessä palveluntarjoajaasi tai kokeilla seuraavassa linkissä olevia vinkkejä/ohjeita..
forum.joomla.org/viewtopic.php?t=639623

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi
Last Edit: 05.02.2013 01:38 : jkwebdesign.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Kevin1990
  • Kevin1990 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.02.2013 07:33 #4518 : Kevin1990
Kevin1990 vastasi aiheeseen: Ratkaistu! Ongelmia joomlan asennuksessa
Palvelun tarjoaja sanoi että kaikki asetukset ja vaatimukset olis ok, niin mistäköhän vois johtua? AIkasemmin onnistuin sen asentamaan, mutta kun poistin joomlan ja koitin asentaa uusiks, niin kävi tollee? hmm

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2013 09:53 #4519 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Ratkaistu! Ongelmia joomlan asennuksessa
Oletko tarkastanut laittamassani linkissä olevat vinkit? Esim kansioiden oikeudet yms..

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Kevin1990
  • Kevin1990 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.02.2013 11:17 #4520 : Kevin1990
Kevin1990 vastasi aiheeseen: Ratkaistu! Ongelmia joomlan asennuksessa
Mitä se käytännössä tarkoittaa? Jos siitä ei ole sinulle isoa vaivaa, niin voisitko auttaa minu tämän asian kanssa? En ole siis laiska ottamaan itse asiasta selvää taikka vastaavaa, vaan minun englannin kielen taito on suunnattoman heikko. Joku muukin saa auttaa jos niin halua. Minulla oli viikko sitten vielä toimivat joomla sivusto, mutta poistin sen ja yritin asentaa uudestaan. Viimeisenä vaihtoehtona on pyytää palveluntarjoajaa buuttaamaan koko kotisivu hotellin, josta veloittavat tuntiveloituksella sen 75€/h. Vielä tarkennusta kysymykseen, minkä kansion oikeuksia minun pitää muuttaa? Voin tarjota auttajille pullakahvit tai yms. :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2013 11:36 #4521 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Ratkaistu! Ongelmia joomlan asennuksessa
En ole niin tuon pullan perään:) Pistä mailia Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. niin voin vilkaista josko sieltä pikaisesti jotakin löydän. Aamu ollut niin loistava, että tämä pikainen katselmus menkööt hyväntekeväisyytenä:)

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Kevin1990
  • Kevin1990 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.02.2013 12:30 #4522 : Kevin1990
Kevin1990 vastasi aiheeseen: Ratkaistu! Ongelmia joomlan asennuksessa
Kiitoksia paljon! Laitoin mailia.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2013 14:08 #4523 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Ratkaistu! Ongelmia joomlan asennuksessa
Homma hoidettu. Käsittääkseni tuolla oli jossakin palvelinpuolella probleemaa (hakemistojen oikeuksissa tai php:n asetuksissa).. paha sanoa kun ei päässyt näkemään pellin alle..

Homma luonnistui tekemällä Akeeba Backupilla paketti puhtaasta joomlasta ja asentamalla se. Tulin tuossa kuitenkin jälkeenpäin lukeneeksi, että tuohon voi auttaa pelkästään htaccess.txt:n muuttaminen .htaccess muotoon.. eli jos koet tämmöisiä oireita, niin kannattaa kokeilla ensiksi sitä.

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kevin1990

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Kevin1990
  • Kevin1990 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.02.2013 15:48 #4527 : Kevin1990
Kevin1990 vastasi aiheeseen: Ratkaistu! Ongelmia joomlan asennuksessa
Olen viikon ajan yrittänyt asentaa joomlaa ja sitten tämä ystävällinen herra auttoi minua asian kanssa ja nyt pelittää! Voin suositella hänen palveluitaan, vaikka ilmaiseksi auttoiki tällä kertaa!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.098 sekuntia