Migraatiohakemiston siirto (päivitys 1.5.24 > 1.7.2)

  • kestosippi
  • kestosippi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
10.11.2011 20:23 - 13.11.2011 20:21 #571 : kestosippi
kestosippi loi aiheen: Migraatiohakemiston siirto (päivitys 1.5.24 > 1.7.2)
Mulla onnistui Joomla 1.5 päivitys jupgrade-hakemistoon muuten ihan hyvin, mutta valikot piti järjestellä uusiksi. Myöskin käytössä ollut JA_Purity-sivupohja meni toimimattomaksi.

Sain JA_Purity_II-sivupohjasta samantyylisen kuin entinenkin. Siis toimii.

Kysymykseni kuuluukin, että nyt kun mulla on kaksi Joomla-sivustoa, joista se vanha on domain-osoitteessa ja tämä uusittu on nyt domainin www-hakemiston jupgrade-hakemistossa, niin mitä kaikkea pitää tehdä että saan uuden siiretyksi siihen domain-kansioon.
Last Edit: 13.11.2011 20:21 : kestosippi. Syy: Asetettu "ratkaistu"-väkä

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • reymondo
  • reymondo hahmo
  • Vieras
  • Vieras
11.11.2011 10:31 #576 : reymondo
reymondo vastasi aiheeseen: Vs: Migraatiohakemiston siirto
Hei,
Jos Lontoo sujuu, niin käy lukemassa: docs.joomla.org/Tutorial:Migrating_from_Joomla_1.5_to_Joomla_1.6
kohta Going Live

Next log onto your host's file manager (e.g. cPanel, Plesk, etc) or an FTP Client, however, preferably a file manager. The general procedure is (it should take about 30 seconds if you review the steps before you start):
Create a subfolder (e.g. myoldsite) for the Joomla 1.5 installation in your html root, e.g. public_html/myoldsite
Select all the folders (***except the jupgrade folder***) and files in the html root and move them into the Joomla 1.5 subfolder (e.g. myoldsite)
Select all the folders and files in the jupgrade folder and move them to the html root
Double check the frontend and backend

En ole itse vielä kokeillut mennä "liveksi" kun vielä päivittelen uutta 1.7.2 versiotani, mutta näyttää loogiselta.
Mahdollisesti sinun täytyy vielä tarkistaa configuration file jotta siellä on oikeat linkit.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • kestosippi
  • kestosippi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
13.11.2011 00:36 #586 : kestosippi
kestosippi vastasi aiheeseen: Vs: Migraatiohakemiston siirto
Tuo ohje toimii oikein hyvästi.
-Ainoa mikä mulla oli liikasiirto oli mun palvelimella (Kapsi.fi) oleva "php5.fcgi" ohjailutiedosto. Sitä ei siis kuulu poistaa siitä www-hakemistosta pois. Sen kun palautin, niin uusi sivusto alkoi toimimaan hienosti.

Eli tuo ohje on lyhyesti seuraava:

Mene palvelimesi tiedostonhallintaan vaikka FTP-ohjelmalla, tai millä yleensäkin tiedostoja hallinnoit palvelintasolla.

1. Tee www-kansioosi väliaikaishakemisto vaikka nimelle myoldsite
2. Siirrä kaikki hakemistot tiedostoineen www-hakemistosta (***paitsi jupgrade-kansio***) tuohon myoldsite-kansioon.
3. Kopioi jupgrade-kansion sisältö hakemistoineen ja tiedostoineen www-kansioon.

Testaa toimiiko. Huomaa, josko siellä www-hakemistossa on joitakin palvelimen tarvitsemia ohjaustiedostoja, mitkä ei liity Joomlaan. Nehän voit palauttaa sieltä myoldsite-hakemistosta takaisin tarvittaessa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.032 sekuntia