Acymailing käännetty suomeksi

  • vertti
  • vertti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
13.12.2011 21:36 #1059 : vertti
vertti loi aiheen: Acymailing käännetty suomeksi
Eli jos joku on käyttänyt Acymailing-uutiskirjekomponenttia, niin kyseinen lisäosa on käännetty nyt 1.7-sarjan osalta suomeksi. Olen joskus tehnyt 1.5-sarjaan käännöksen ja nyt päivitin myös tuon uuden paketin kokonaan.

Itse olen pitänyt kyseisestä lisäosasta valtaisasti ja se on varmasti monen tarpeisiin erittäin kattava ja ennen kaikkea helppo ja selkeä käyttää.

Peruspaketti (Starter) on ilmainen ja sen avulla varmasti pärjää pitkälle. Maksullisiin paketteihin tulee sitten mukaan monia edistyneitä omainaisuuksia, mutta ilmaisversiolla tosiaan pötkii pitkälle.

Kielipaketin pystyy latamaan ylläpidon kautta automaattisesti, joten sitä ei tarvitse erikseen ladata koneelle ja tämän jälkeen asentaa, vaan lisäosa hoitaa asennuspuolen automaattisesti, kun valinta kieltä varten on tehty.

Kielen muokkaus onnistuu myös ylläpidosta varsin helposti, eli tekemäni käännökset pystyy muokkaamaan uskottavampaan kuosiin.

Lisätietoa Acymailingin sivuilta:
www.acyba.com/

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
15.12.2011 18:29 #1084 : AditusPelvis
AditusPelvis vastasi aiheeseen: Vs: Acymailing käännetty suomeksi
Komppaan edellistä eli Acymailing starter on todella hyvä ilmaisohjelma, johon on helppo tehdä personoitu ulkoasuteemakin.

Käytimme sitä jo versiossa 1.5 pitkään ja pelkäsin kovasti, että sitä ei löytyisi 1.7 versioon mutta onneksi löytyy :)

Suosittelen kaikille

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.060 sekuntia