Kysely moduulia 2.5 Joomlaan

  • AddInspiration
  • AddInspiration hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
28.03.2012 12:49 #2081 : AddInspiration
AddInspiration loi aiheen: Kysely moduulia 2.5 Joomlaan
Hei,

Onko kokemuksia hyvistä kysely (poll) modeista. olen tekemässä migraatiota 1.5.25 joomlasta 2.5 ja tarviisin sen vahan joomlan kyselyn tilalle jonkun hyvän korvaajaksi.

Jos jokin kätevä ja "coolin" näkönen olis tarjolla niin olisin erittäin kiinnostunut

Ehdotuksia saa laitella. Kiitti avusta jo etukäteen.

www.addinspiration.com

Add Inspiration is independent graphic design company with independent graphic designer professional who is always ready 4 new challenges.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • quuki
  • quuki hahmo
  • Vieras
  • Vieras
28.03.2012 23:23 #2092 : quuki
quuki vastasi aiheeseen: Vs: Kysely moduulia 2.5 Joomlaan
Minä käytän AcePolls komponenttia( extensions.joomla.org/extensions/contacts-and-feedback/polls/15777 ) joka on mielestäni ihan kätevä ja näyttäväkin. Kielitiedoston olen itse suomentanut frontendin osalta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • buua
  • buua hahmo
  • Vieras
  • Vieras
06.10.2012 13:44 - 06.10.2012 16:57 #3559 : buua
buua vastasi aiheeseen: Vs: Kysely moduulia 2.5 Joomlaan
miten sait suomennettua tiedoston/tiedostot?
ja mitkä tiedostot pitää suomentaa?
itse en onnistu - kun teen pienenkin muutoksen kielitiedostoon niin ei näy enää englantiakaan vaan joku pätkä koodia tms.

harmi kun jättivät kyselymoduulin pois joomlasta.

edit: no joo kokeilin ensin notepad:illa. sitten Notepad++:lla ja sillä onnistui :)
Last Edit: 06.10.2012 16:57 : buua. Syy: asia selkis

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.10.2012 17:01 #3561 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: Kysely moduulia 2.5 Joomlaan

buua kirjoitti: miten sait suomennettua tiedoston/tiedostot?
ja mitkä tiedostot pitää suomentaa?
itse en onnistu - kun teen pienenkin muutoksen kielitiedostoon niin ei näy enää englantiakaan vaan joku pätkä koodia tms.

harmi kun jättivät kyselymoduulin pois joomlasta.

Ehkä sinun tulisi kertoa hieman tarkemmin ainakin kohta "itse en onnistu - kun teen pienenkin muutoksen kielitiedostoon niin ei näy enää englantiakaan vaan joku pätkä koodia tms."

Teetkä muutoksen suoraan palvelimella olevaan kielitiedostoon? Teetkö muutoksen koneellasi olevaan kielitiedostoon? Oletko tallentanut tiedoston UTF-8 muotoon, jos viet sen koneeltasi palvelimelle? Jne jne jne jne

Esim. Windows käyttäjille sopii hyvin WinSCP -sovellus, jolla voi tehdä live -muutoksia kielitiedostoihin ja edit -ikkunas on valittavissa encoding UTF-8... suojattu/salattu yhteys tietenkin kannattaa pyytää/ostaa palvelintilan tarjoajalta.

Ja jos et tee muutoksia livenä, tuolloin jollain editorilla kuten esim Notepad++ voit helposti tallentaa sen ANSI muodossa olevan UTF-8 without BOM...

Tässä tapauksessa kuitenkin näen, että olisi helpompi, jos quuki laittais ko tiedoston buua:lle tänne :)

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • buua
  • buua hahmo
  • Vieras
  • Vieras
06.10.2012 19:56 #3562 : buua
buua vastasi aiheeseen: Vs: Kysely moduulia 2.5 Joomlaan
juu mortti helpommalla oisin tietty päässyt kun olisin saanut guukilta tiedostot.

tiedostomuodostahan se oli kiinni.
mut ei noissa iso homma ollut varsinkin kun suomensin vaan tarvittavat (näkyvät) lauseet :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
07.10.2012 07:21 - 07.10.2012 07:35 #3564 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: Kysely moduulia 2.5 Joomlaan

buua kirjoitti: tiedostomuodostahan se oli kiinni.)

Näin epäilinkin kokoajan (easy case), mutta kun ei tunne käyttäjää/sinua(hänen tietämys) tarpeeksi hyvin, on syytä antaa hieman muutakin tietoa.

Hyvä, että osasit ratkaista ongelman ihan itse...

btw jos sivustollasi sattuu olemaan foorumi lisäosa kuten tämä Kunena Forum. Niin kysely/äänestys ominaisuus on jo valmiina...

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Last Edit: 07.10.2012 07:35 : Mortti.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • quuki
  • quuki hahmo
  • Vieras
  • Vieras
09.10.2012 23:24 #3579 : quuki
quuki vastasi aiheeseen: Vs: Kysely moduulia 2.5 Joomlaan
joo, sori en ole nyt hetkeen täällä käynyt, olisin toki voinut laittaa tiedoston sinulle. :) Mutta hyvä että selvis...

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.048 sekuntia