Apua valikkolinkkien stailaamiseen (oli Fonttikoko ketjussa)

  • Janezky
  • Janezky hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
13.05.2012 19:54 #2460 : Janezky
Janezky loi aiheen: Apua valikkolinkkien stailaamiseen (oli Fonttikoko ketjussa)
Tää ei oikein kuulu tähän Fontti juttuun.. Mut asiaan

Olen tehnyt linkit, niin että niisä alivalikkoja, jotka on näkyvissä. Ja kun menen ns. päävalikon linkin päälle, niin linkit muuttuu punaiseksi. Kun taas menen alavalikon linkin päälle se muuttuu punaiseksi, kun pitääkin.

a class on span.. oon yrittänyt muuttaa ei tunnu auttavan. Eli väri pitäisi muuttuu silloin punaiseksi, kun se aktiivinen, muuten väri musta.

Vähän sekavasti selvitetty!!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
24.05.2012 14:59 #2534 : Antti
Antti vastasi aiheeseen: Vs: Apua valikkolinkkien stailaamiseen (oli Fonttikoko ketjussa)

Janezky kirjoitti: kun menen ns. päävalikon linkin päälle, niin linkit muuttuu punaiseksi. Kun taas menen alavalikon linkin päälle se muuttuu punaiseksi, kun pitääkin.

a class on span.. oon yrittänyt muuttaa ei tunnu auttavan. Eli väri pitäisi muuttuu silloin punaiseksi, kun se aktiivinen, muuten väri musta.

Vaikuttaa siltä, että jokin linkkitagi yltää koko valikon yli. Voi johtua myös siitä, että joku tägi on unohtunut sulkea.

Suosittelen Firefoxia ja Firebug työkalua . Sillä näet miten tyylimuotoilut oikeesti missäkin menee.

Admata nimimerkillä tuli joskus vanhalle Joomlaportalille kommentoitua.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.062 sekuntia